מדוע כל עסק חייב להחזיק ברשותו מכשיר דפיברילטור?

כל בעל עסק רוצה לראות את העסק שלו מתפקד על הצד הטוב ביותר, מבחינה פיננסית, מבחינת ביצועי העובדים וחוויית הנוחות של הלקוחות. ניתן לעשות את זה במגוון דרכים, כשהראשונה ביניהן היא לדאוג לבטיחות הבסיסית שהיא הצלת חייהם של העובדים והלקוחות שעת מצב חירום רפואי, באמצעות החזקת דפיברילטור בהישג יד.

לרכישת דפיברילטור יש יתרונות רבים ומגוונים, לא בטוחים שאתם רוצים לרכוש דפיברילטור? ריכזנו עבורכם את היתרונות המרכזיים שיחדדו לכם עד כמה ציוד מציל חיים יכול להיות חיוני עבור העסק שלכם.              

1# בטיחות לפני הכול

עסקים רבים רואים בדפיברילטור השקעה הכרחית ובמקרים מסוימים גם חוקית – חדרי כושר, מרכזי פעילות חברתית, בתי אבות ומתקני בריאות ולמעשה, כל עסק שכולל עובדים או מקבלי שירות.

דום לב יכול להתרחש בכל זמן ומקום, וגם יכול לקרות לכל אחד ואחת, ללא קשר לגיל או למצב רפואי. כמעסיקים, יש לכם הזדמנות להציל את חייהם של העובדים והלקוחות היקרים לכם. עם AED אתם לא צריכים להסתמך על הדרכת עזרה ראשונה או החייאה, אתם יכולים להציל חיים גם ללא ידע מוקדם.  

2# פתרון חסכוני

קיימת תפיסה מוטעית לפיה מכשירי AED הם 'יקרים' – אבל במהלך חייהם, הם מציעים תמורה מצוינת לכסף (וכמובן, אי אפשר לשים מחיר על הצלת חיים של מישהו). ישנה השקעה ראשונית, ויחד עם זאת הדפיברילטור עתיד לעבוד ברציפות וללא צורך בתחזוקה למשך 7-8 שנים. מה שהופך את העלות מול התועלת להרבה יותר ברורה.

3# לעבוד בראש שקט

כבעל עסק המנהל צוות עובדים ולא מעט לקוחות, רכישת דפיברילטור מעניקה שקטן נפשי והגנה מוחלטת, בידיעה שבמידה ואחד מהעובדים, או הלקוחות חוטף דום לב העלול להיות קטלני, אתם מצוידים המיטב הכלים שיאפשרו לכם להציל אותם.

4# אין צורך להסתמך על מהירות התגובה של האמבולנס

למרבה הצער זמני התגובה של אמבולנסים משתנה בהתאם לשעה ביום ולתנועה בכבישים. עיכובים זה לא דבר חריג, אך כאשר מדובר בדום לב על כל דקה שחולפת ללא שימוש בדפיברילטור, סיכויי ההישרדות של האדם יורדים ב-10%. לעומת זאת, אם נעשה שימוש בדפיברילטור במהלך הדקות הראשונות של SCA, סיכויי ההישרדות גדלים עד70%. רכישת דפיברילטור יכולה לסייע בידכם להציל את חייו של האדם החולה, עד להגעת הצוות הרפואי. במיוחד כאשר מדובר בעסקים הממוקמים בסיבות מרוחקות ממרכזים רפואיים ומערים גדולות. 

5# לקחת אחריות על החיים

החייאה היא מרכיב יעיל ומכריע ביותר בהצלת חייו של אדם הסובל מדום לב, אך החייאה ידנית לבדה, אינה מספיקה, ללא ה'הלם' שהדפיברילטור מספק. בנוסף, ההחייאה עצמה לא תמיד קלה לביצוע, גם עבור אנשים מנוסים ובכושר גופני מעולה, פעולת ההחייאה עלולה להיות מתישה פיזית ורגשית. הצבת דפיברילטור בקרבת מקום מבטיחה שלא יהיה צורך לבצע החייאה ברציפות לאורך זמן רב.

6# אין צורך בהכשרת עזרה ראשונה

דפיברילטורים נועדו להיות קלים לשימוש עבור כל אדם, בין אם הוא עבר קורס עזרה ראשונה ובין אם הוא חסר ניסיון ומעולם לא השתמש בדפיברילטור.

הודות להנחיה קולית ברורה – ובמקרים מסוימים, גם חזותית – ניתן לבצע את כל התהליך, שלב אחר שלב מבלי לסכן את החולה, או את האדם שהגיש עזרה מצילת חיים.

קלות השימוש והיעילות הופכת את המכשירים הללו לתוספת יקרת ערך עבור בית העסק שלכם.

7# פרסום חיובי עבור העסק שלכם

ברור מאליו שזו לא צריכה להיות המוטיבציה הבלעדית שלכם לביצוע רכישת דפיברילטור, אבל זה בהחלט ראוי לציון. החזקת דפיברילטור במקום נגיש בבית העסק מעבירה מסר חיובי לצוות העובדים ולקהל הלקוחות שלכם, זה מראה על אכפתיות ומעודד את העובדים והלקוחות להרגיש בטוחים בסביבת העסק שלכם, זה יכול להגביר את יעילות ונאמנות העובדים ולהגדיל את קהל הלקוחות שלכם.
להחזקת דפיברילטורים בבית העסק שלכם יש יתרונות רבים. הם יבטיחו לכם שבמקרה חירום ניתן יהיה להעניק עזרה מצילת חיים, עבור אחד העובדים, או הלקוחות ויהפכו את סביבת העבודה למקום בטוח ואחראי.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן