מאירים הוד השרון

"החיים זה לא רק פסקת התגברות, החיים זה אנחנו – בואו ונדליק את השמים ונאיר את החיים שלנו", ‏כך אומר משה יום טוב, פרסומאי, שיזם את הפרויקט "ויהי אור", שיחל ביום חמישי הקרוב בהוד השרון. מטרת הפרויקט, לגרום למיליון אנשים להתאחד ולהאיר את השמיים באמצעות פנסים/ טלפון סלולרי

משה יום טוב


יום טוב (70) תושב רמת גן, פרסומאי מוכר ומוערך, בחר בעיר הוד השרון כפיילוט למיזם. המיזם ייפתח ביום חמישי הקרוב 27.8 במסעדת הסילו בהוד השרון, בשעה 19:00. "בימים לא פשוטים אלה, כשנראה שהכל מתפרק לנו מול העיניים יש עדיין תיקווה. אני קורא לתושבי הוד השרון להגיע למתחם, לבושים בלבן, להדליק ביחד אור של אחדות ולהבין שאנחנו עם אחד".

לדבריו של יום טוב, המיזם נועד כדי לאחד אנשים ולגרום להם לבחור באור ולא בחושך." אנחנו מתחילים בסדרת  אירועים בשם "ויהי אור", שימשכו עד להדלקת אור והארת השמיים על ידי מיליון אנשים בראש השנה".

מה גרם לך להתחיל את המיזם בעיר הוד השרון?

"בחרתי להתחיל בעיר הוד השרון מתוך היכרות עם שתי נשים נורית אזולאי וד"ר אדריאן מנדלר, שמסייעות לי עם המיזם. הוא יופץ לערים נוספות באמצעות המדיה ובנוסף, אני מתכוון לשתף זמרים מוכרים שיגיעו למפגשים ויעודדו אנשים להגיע ולהפיץ טוב. חשוב לי לציין שלא מדובר במפגשים פוליטיים אלא במפגשי אהבה".

‏‏כיצד אתה מתכוון לגרום לאנשים להגיע, בזמן שהוא רובם נמצאים בהפגנות?

"אני מאמין שככל שאנשים ישמעו על המיזם יותר ויותר, המיזם יגדל. כל דבר מתחיל בקטן וצומח. גם המחאה בקפלן התחילה ב-500 איש".


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן