"מאז שאמא שלי נפלה – אני לא ישנה בלילות"

רונית דהרי, שמתגוררת בשכונת גני צבי, מספרת בצער על נפילתה של אמה בת ה-78, כתוצאה משיבושים וליקויים בכביש הסמוך לביתה. "אמא שלי התגלגלה ברחוב ולאף אחד בעירייה לא אכפת"

"היום אמא שלי נפלה, מחר זו יכולה להיות אמא שלכם", כך אומרת רונית דהרי, שמתריעה על מפגע ברחוב השעורה בגני צבי. זהבה בת ה-78 אמה של רונית, מעדה ברחוב ביום שבת כתוצאה משיבושים וליקויים בכביש – מחדל עליו היא מתריעה רונית יותר מחצי שנה. לדבריה, מדובר בכביש משובש ומלא במהמורות שצמוד לבתי המגורים בשכונה.

"אמא שלי פסעה ברחוב, מעדה והתגלגלה. מדובר בכביש משובש שרוב תושבי הרחוב נופלים בו. לפני חצי שנה גם אני מעדתי, נחבלתי בגבי. התלוננתי עשרות פעמים בפני העירייה אבל אף אחד לא הגיע לטפל בנושא. כעת כשאמא שלי, שהיא הדבר הכי יקר לי בחיים נפלה – אני לא מתכוונת לשתוק יותר. מדובר במחדל שלא יתואר, לא יתכן שאישה מבוגרת בת 78, תמעד כך ולאף אחד לא יהיה אכפת".

פנית לעירייה?

"כאמור, פניתי לעירייה גם לפני המקרה וגם לאחר הנפילה. הנפילה תועדה על ידי מצלמות שמוצבות ברחוב. שלחתי את הסרטון לראש העיר אמיר כוכבי, הוא ביקש מאיילת שמש סגניתו להתקשר אליי ולשאול אם אמי זקוקה למשהו. אנחנו לא זקוקות לכלום – רק לתיקון הכביש. כרגע אף אחד לא הגיע לכאן והתשובות שאני מקבלת הן שלא ניתן לתקן את הכביש/סמטה ושצריך לחרוש ולסלול אותו מחדש. כרגע אין פתרון ואני מרגישה ש'מערבבים' אותי".

מה מצבה של אמך?

"היא כאובה ופצועה. יש לה חבלות ברגליים ובידיים. היא מסרבת ללכת לבית החולים ואני אובדת עצות. אני לא נרדמת בלילה והחלטתי לתבוע את עיריית הוד השרון על כל הייסורים שאנחנו עוברות".

מעיריית הוד השרון נמסר: התלונה התקבלה ונבדקה. חידושי כבישים לרוב לא נעשים בחורף בשל פגיעת הגשמים בעבודות תשתית – הטיפול בליקויים יבוצע במסגרת תוכנית החידוש העירונית שתחל לאחר חג הפסח.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן