מאות תושבות ותושבי הוד השרון עשו "מייק אובר" לקירות בריכת המים "נצח ישראל"

במהלך הפעילות, יצרו המשתתפות והמשתתפים אמנות על גבי הקירות החיצוניים של המתקן, בנושא קיימות ואיכות הסביבה

קרדיט צילום: איקי דינו

מאות תושבות ותושבי הוד השרון השתתפו בפעילו ה"מייק אובר" שיזמה "מיה", חברת המים של הוד השרון, במתקן בריכת המים "נצח ישראל" שמפעילה החברה. המשתתפות והמשתתפים יצרו אמנות על גבי הקירות החיצוניים של המתקן, שעוטרו במגוון יצירות שהנושא המחבר ביניהן הוא הקיימות והשמירה על איכות הסביבה.

האירוע התקיים במהלך סוף השבוע האחרון (יום שישי, 29 ביולי ושבת, 30 ביולי) והשתתפות בו הייתה ללא עלות, כאשר בחברת "מיה" דאגו לספק את כל חומרי היצירה הדרושים וגם כיבוד צונן להפגת החום. הפעילות נערכה כחלק מיוזמה שמטרתה לקרב ולחבר את הקהילה לפעילות הרבה שעושה חברת "מיה" למען תושבות ותושבי העיר הוד השרון ובין היתר להפוך את מתקני התשתית של "מיה" למקומות ידידותיים יותר, נעימים יותר ומחוברים יותר לקהילה.

את הפעילות בשטח הובילה היועצת והמנהלת האמנותית ענת גרינברג, תושבת הוד השרון. גרינברג היא בוגרת המדרשה לאמנות בית ברל, אמנית פעילה שהציגה תערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות רבות. גרינברג היא מייסדת קבוצת האמניות Sheva ובעלת סטודיו לאמנות בקריית המלאכה, תל אביב.

קרדיט צילום: איקי דינו
קרדיט צילום: איקי דינו

יו"ר "מיה", חברת המים של הוד השרון בהתנדבות, חבר מועצת העיר נדב דואני: "שמחנו מאד לראות את ההיענות המרשימה מצד תושבות ותושבים רבים, שבחרו לבלות איתנו בפעילות מקורית ובעלת ערך רב ששמה דגש מיוחד על קיימות ושמירה על איכות הסביבה – נושאים שנמצאים בראש סדר העדיפויות של 'מיה'. האמנות היא דבר מחבר. יש לנו המון כשרון מקומי בהוד השרון וזו הייתה הזדמנות מצוינת לפגוש יוצרים מקומיים אמיתיים. תודה רבה לענת גרינברג שהובילה את הפעילות ביד רמה ועזרה לכל מי שבחרו לבוא לתת ביטוי איכותי לרעיונות ומחשבות שהפכו ליצירות המקוריות, היפות והמיוחדות שמעטרות כעת את קירות בריכת המים".

תושבת הוד השרון יעל בובינגר שהשתתפה בפעילות ביחד עם בנה: "כמורה לאמנות ומחנכת, אני יודעת שיש חוסר בעיר בכל הנוגע לקידום אמנות אמיתית ובעלת ערך אקדמי. הפרויקט הזה, שענת יצקה לתוכו תוכן מסוג זה, אפשר להורים ולילדים להיפתח לטכניקות שונות באמנות וגם לערכים של קיימות וזמן איכות. הרבה דברים הושגו בפעילות הזו. אני מאד נהנתי וגם הבן שלי מאד נהנה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן