קניון עזריאלי על המסלול

קניון עזריאלי בהוד השרון אירח תצוגת אופנה קהילתית שמטרתה להשכיר שמלות נשף ובת מצוה במחיר סמלי. סיגל גלבוע חברה בקבוצת "אמהות עם מהות": "חנות הפופ אפ שפתחנו בקניון מספקת מענה לכל הנערות"

200 שמלות בניהן שמלות נשף, שמלות ערב לנשים ושמלות לחגיגות בנות מצווה, הוצעו למכירה ולהשכרה בקניון עזריאלי הוד השרון במהלך חודש מאי נפתחה בקניון עזריאלי הוד השרון חנות pop up בשיתוף עמותת אמהות עם מהות במיזם – שמלות עם מהות. מיזם מקומי שאוסף שמלות נשף ואירועים שנתרמו, ומשכיר אותן במחיר סמלי של 100 ₪, לילדות, נערות ונשים. בפרוייקט זה באים לידי ביטוי ערכים של נתינה, צרכנות נבונה, קיימות וקהילה.
אתמול, כחלק משיתוף פעולה פורה עם עיריית הוד השרון, ובהובלת סגנית ראש העיר, עו"ד כנרת אלישע כהן, שאחראית בעיר על הוועדה למעמד האישה ושיוויון מגדרי, נערכה תצוגת אופנה קהילתית כאירוע שיא של שיתוף הפעולה, ובו השתתפו 15 נערות, תושבות העיר, ובינהן גם 3 בנות עם צרכים מיוחדים, שדגמנו שמלות נשף בכל המידות !!
הפופ אפ יישאר פעיל בקניון עד ל 02.06.2023. – במהלך תצוגת אופנה קהילתית. ביום שלישי האחרון, הנהלת הקניון, הקצתה את הקומה השנייה והפכה אותה למסלול תצוגת אופנה עליו צעדו נערות וילדות שדגמנו את השמלות שנאספו מתרומות.

סיגל גלבוע: "אנחנו רוצות לעודד את בני הנוער לצרכנות נבונה ונתינה. התחלנו לאסוף את השמלות לפני שנה. הגענו ל-200 שמלות שמתוכן השכרנו עד כה 50 שמלות. כל ילדה או נערה ששוכרת שמלה מרגשת אותנו מחדש".

 

קבוצת "אמהות עם מהות" היא קהילה חדשנית ששמה לעצמה מטרה לייצר קהילתיות מקומית כמקור לאחדות ויזמות באמצעות נשים עוצמתיות ומשפיעות לצד פיתוחים והתחדשות טכנולוגית.

עונת האירועים הגיעה ונשף הסיום של בוגרי התיכון הולך ומתקרב. מדובר באירוע שבנות מתכוננות אליו לפעמים גם שנה מראש ומשנה לשנה, ההוצאות הולכות וגדלות. מחירי השמלות יכולים להגיע לאלפי שקלים לערב אחד.

קהילת "אמהות עם מהות" מהוד השרון, יזמה את פרויקט "שמלות עם מהות" – המעודד קיימות, צרכנות נבונה ונתינה. הפרויקט נערך בשיתוף עיריית הוד השרון ותמיכתה של סגנית ראש העיר, כנרת אלישע כהן, מאפשר לכל נערה להתהדר בתחושת שוויון ויכולת להופיע לנשף הסיום או לבת המצווה ללא הוצאות גבוהות.

עיריית הוד השרון יזמה את החיבור עם הקניון לבין קבוצת האימהות שבעקבותיו הקצה הקניון למיזם – חנות פופ-אפ  בשם "שמלות עם מהות". לערב ההשקה הגיעו בנות תיכון 'השקמים' שמתנדבות בפרויקט. הן עזרו במכירות ואף צעדו על המסלול ודגמנו את השמלות.

תמר טננבאום תלמידת י"א מתיכון השקמים: "אני רוצה להמליץ לכל הנערות שמחפשות שמלה לנשף – לרכוש מאיתנו. יש כאן מבחר גדול של שמלות מהממות במחירים מצחיקים. חשבתי ללכת לתופרת שתעצב לי שמלה לנשף בשנה הבאה. כשלבשתי את השמלה שבחרתי לדגמן היום על המסלול – הבנתי שמצאתי את השמלה שלי". 

בסיום הפופ-אפ בקניון עזריאלי הוד השרון (מרגלית), השמלות יושכרו דרך תיכון "שקמים" בכיתה שתשמש כחנות פופ-אפ, כאשר המוכרות בחנות יהיו תלמידות התיכון המתנדבות בה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן