לאחר 28 שנים – מבקר עירייה חדש בהוד השרון

מועצת העיר אישרה את מינויו  של רו"ח משה שטיגליץ למבקר עיריית הוד השרון והממונה על פניות הציבור 

מוטי פרויינד אמיר כוכבי משה שטיגליץ
מוטי פרויינד אמיר כוכבי משה שטיגליץ

מועצת העיר אישרה ביום רביעי 28.7.21, את החלטת ועדת כח אדם למינויי בכירים לבחור ברו"ח משה שטיגליץ כמבקר העירייה והממונה על פניות הציבור. 

רו"ח שטיגליץ כיהן בשבע השנים האחרונות כמבקר וכממונה על פניות הציבור במועצה האזורית לב השרון וקודם לכן עבד כרואה חשבון בשוק הפרטי. בספטמבר הקרוב ייכנס שטיגליץ לתפקיד ויחליף את מבקר העירייה הנוכחי, מוטי פרוינד, שפורש לגמלאות לאחר למעלה מ- 27 שנים בתפקיד.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "אני מודה למוטי פרוינד על תרומתו לעירייה ומברך את רו"ח משה שטיגליץ על הצטרפותו אלינו. שטיגליץ מביא עימו ניסיון רב בביקורת בכלל ועבודה מוניציפלית בפרט ואני בטוח שהוא ינהל את מערך הביקורת ופניות הציבור באופן שיביא להמשך חיזוק העירייה ושיפור רמת השירות לתושבות.ים. אנו שמים בו את מבטחנו ואמוננו לעבודת ביקורת ראויה ואיכותית שתעזור לנו כעירייה להתקדם ולהשתפר. בהצלחה!". 

רו"ח שטיגליץ הודה לראש העירייה על האמון והוסיף: "אני מאוד מאמין בביקורת. הגישה שלי היא לעשות את העבודה ולנסות לייעל ולשפר תהליכים, ביקורת טובה היא הכרח בכל עירייה אשר מבקשת לייעל את התנהלותה ולאפשר את מתן השירות הטוב ביותר. אני נרגש לקראת האתגר הגדול שבתפקיד ובעבודה אל מול כל גורמי העירייה וכמובן התושבות והתושבים".

שטיגליץ צפוי להיכנס לתפקידו בחודש אוקטובר, לאחר חפיפה מסודרת עם מוטי פרוינד מבקר העירייה ב- 28 השנים האחרונות.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן