יום הבוחר – של הגננות והסייעות

הורים לילדים תושבי העיר הוד השרון, מוחים על החלטת העירייה וקיטו מרום, לא לקיים את הקייטנות בכל העיר, ביום חמישי – תשעה באב

"מדובר יום בהחלטה הזויה. הובטח לנו שהקייטנות יתקיימו כרגיל – גם בתשעה באב. לא ייתכן שישביתו את כל הקייטנות בעיר ויותירו אותנו ללא מענה בהתראה כזו קצרה", אומרת הדס תושבת העיר שבתה משתתפת באחת הקייטנות.

הורי הילדים שקבלו מייל מהעירייה ומחברת קיטו מרום, בו נכתב כי מדובר ב"יום בחירה" במשק ומרבית העובדות לא יגיעו לקייטנה – הביעו את מחאתם על החלטה לבטל את הקייטנות בעיר ביום חמישי הקרוב.

הדס: "כשרשמנו את ילדינו לקייטנה לא נאמר לנו שום דבר בנוגע לכך. הורים אחרים התכתבו עם גורמים מהחברה והעירייה ונאמר להם בפירוש שהקייטנות יתקיימו בתשעה באב. כרגע מה שנוצר הוא שלמאות הורים בעיר אין סידור לילדים ביום חמישי. אנחנו לא עיר דתית ולדעתי הגננות פשוט בחרו ביום חופש. לא כולם צמות ולדעתי צרכים לתת לנו ההורים מענה גם ביום זה. מדובר בביזיון מאחר וכמעט כל ההורים עובדים כרגיל".

לדבריה של הדס, בעירייה הציעו חלופה של הוספת יום במחזור השני של הקייטנה, דבר שלא מסייע להורים שלא נרשמו למחזור זה.

מאגף החינוך וקיטו מרום נמסר: "יום חמישי, יום ט' באב , הוא  "יום בחירה" במשק ,חלק ניכר מהעובדות שמרביתן  "מובילות" לא יגיעו לעבודה. אנו מעוניינים לתת לילדות ולילדים מענה חינוכי מקצועי ובטוח ולדאוג שכח האדם יהיה מוכר ומיומן. בחנו את כל האפשרויות, ובתנאים שנוצרו הדבר בלתי אפשרי. לכן ביום ה' 27.7.23 לא תתקיים פעילות בקייטנה ובצהרון. הפעילות תוחזר והקייטנה תוארך ותסתיים ביום ג' 1.8.23. מחזור ג' יחל ב 2.8.23 ויסתיים ב- 9.8.23. אנו עושים מאמצים רבים לקיים פעילות  איכותית ובטוחה ומודים לכם על ההבנה ושיתוף הפעולה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן