חודש המודעות למניעת אלימות כלפי נשים בהוד השרון

במהלך חודש נובמבר יתקיימו בהוד השרון שורה של פעילויות, הצגות, סדנאות, מפגשים והרצאות, לרגל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, המצוין ביום חמישי 25.11.21 פרטים 

בין היתר, מוזמנות/ים התושבות והתושבים לצפות בהצגות "גט" ו"סתמי ת'פה", ולמפגשים עם שירה איסקוב ולירון דרור. שירה איסקוב תספר במפגש מעורר השראה, על ההחלטה שקיבלה לבחור בחיים, לאחר שהותקפה באלימות קשה על ידי בעלה, לפני כשנה. לירון דרור, תושבת הוד השרון, אימה של גוני ז"ל, שבעלה פצע אותה קשות ורצח את ביתם, תשתף בטרגדיה שחוותה, באלימות כלפיה ונורות האזהרה, טרם קרה המעשה הנורא.

גם העיתונאית מירי מיכאלי תקיים הרצאה ותשתף מסיפורה האישי בנושא נורות האזהרה לאלימות בזוגיות, וכיצד ניתן לסייע לנשים שחוות זאת, כדי למנוע את הרצח הבא.

כמו כן, מוזמנות תושבות העיר ובנותיהן להשתתף בסדנאות להגנה עצמית, שיתקיימו בעיר, במהלך החודש.

פרטים והרשמה באתר העירוני.

בנוסף, במהלך החודש יחלקו בנות ובני הנוער תושבי העיר סטיקרים לבעלי העסקים ברחבי העיר ובהם טלפונים של קווי סיוע לנפגעות אלימות. הסטיקרים יחולקו ללקוחות ויצורפו למשלוחים בעיר, לצורך העלאת המודעות לנושא מניעת אלימות כלפי נשים.

סגנית ראש עיריית הוד השרון כנרת כהן אלישע

סגנית ראש העיר עורכת הדין כנרת אלישע כהן: "עיריית הוד השרון בשיתוף הוועדה למעמד האישה ושוויון מגדרי הכינו תוכנית חשובה הכוללת שורת פעילויות לאורך כל חודש נובמבר, שכל כולה נועדה להעלאת המודעות למניעת אלימות נגד נשים. כדי שנוכל יחד כקהילה למגר את התופעה הנוראית, של פגיעה פיזית וכלכלית בנשים".

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "אלימות כלפי נשים היא בעיה חברתית הדורשת את התגייסות החברה כולה ומצריכה פעולה מוגברת על ידי הרשויות לחינוך ואכיפה. אלימות כלפי נשים בפרט ובתוך המשפחה בכלל, הינה בעלת ביטויים ומאפיינים רבים בהם אלימות כלכלית, נידוי, ניתוק ממעגלי משפחה וחברויות תומכות על ידי בן הזוג האלים ועוד. אנחנו פועלים במשך כל השנה להעלאת מודעות בחינוך, בזיהוי נורות אזהרה ובכדי להנגיש שירותים ועושים זאת ביתר שאת בחודש הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים. כפרטים וכקהילה נמשיך לפעול למיגור התופעה, זוהי משימה חברתית מוסרית של נשים וגברים כאחד, ויש לפעול בשיתוף פעולה מגדרי, כדי להפחית את האלימות, הניצול והתלות, מהם סובלות נשים רבות בחברה הישראלית".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן