הוא עוד ישוב – משה חנוכה פורש מהפוליטיקה המקומית

הודעת הפרישה של יו"ר האופוזיציה משה חנוכה שמונה לתפקיד בכיר בתעשייה בטחונית, עשתה סדר חדש במפה הפוליטית בעיר. מי שהתחיל את הפעילות הציבורית שלו בגיל הנעורים עוד חולם על כיסא ראש העיר, הוא עוד ישוב

משה חנוכה

זה היה באויר כבר תקופה ארוכה, במקום להערך על התמודדות נוספת על ראשות העיר שמר יו"ר האופוזיציה בהוד השרון, משה חנוכה, את הקלפים קרוב לחזה עד להודעה השבוע על פרישה מהחיים הפוליטיים בעיר.  מי היה אחד חבר המועצה הפעיל ביותר בקדנציה האחרונה, האופוזיציה הכמעט יחידה לראש העיר אמיר כוכבי הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות. 

"לא קלה עליי ההחלטה, ולא קלה עלי המחשבה כי החלטתי תביא צער ואכזבה מצד אלה שתומכים בי ללא תנאי אני מאמין ומקווה, בכל ליבי, שהטוב יגבר ויתחזק, ומבקש להודות מעומק הלב לכל אותם הוד השרונים נטולי יומרות, שהולכים איתי במסע עם ברק בעיניים ואמונה גדולה".

חנוכה בן 34  יכול להתגאות ברזומה מרשים ביותר. הוא נבחר לראשונה למועצת העיר בגיל 24 כבן טיפוחיו של ראש העיר הקודם חי אדיב. בעשור אחרון החזיק בשורה של תפקידים, בהם יו"ר החברה לקידום החינוך והתרבות, מחזיק תיק הנוער והצעירים, מחזיק תיק התרבות ובשנים האחרונות יו״ר האופוזיציה ויו"ר הועדה לביקורת.

בבחירות הקודמות ליווה צוות טלוויזיה את חנוכה במרוץ הפוליטי וזכה להצצה למי שכונה "ילד הפלא של המועצה", עם שורה של הצעות שהזרימו דם חדש לעירייה. בראיון שהעניק לתקשורת לאחר שנבחר לאחד הצעירים המבטיחים בזירה הציבורית, אמר בין היתר כי "תמיד שאפתי להגיע לתפקידים בהם אוכל לסייע בבניית גשרים בין הפריפריה למרכז", בשנים האחרונות עבד כיועץ בכיר למנהל הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה ומונה בימים האחרונים לתפקיד בכיר בתעשייה ביטחונית.

מערכת הוד השרון ניוז מעריכה:"מי שהתחיל את הפעילות הציבורית שלו בגיל הנעורים ומאז לא עזב אותה, לא יוותר על החלום, חנוכה לא הסתיר אף פעם את השאיפה להיות ראש העיר בה גדל וצמח. התפקיד המשמעותי אותו הוא הולך למלא יתן לו עוד ניסיון והכשרה משמעותית לעתיד, אנחנו מעריכים כי בבחירות הבאות בעוד 5 שנים הוא יהיה השם החם לתפקיד ראש העיר של הוד השרון"

 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן