העגלה נוסעת אין עצור

עמיר דוידי (45), תושב הוד השרון, שהקים את פרויקט העגלה – קורא לתושבים לסייע בחלוקת הצעצועים והתרומות שנערמות

צילום : קרן שלהבת

 "לא תיארתי לעצמי שהיענות של התושבים תהיה כל כך גדולה. כעת אנחנו זקוקים למתנדבים כדי שנוכל לשנע את כל הטוב הזה למי שזקוק", הוא אומר.

פרויקט העגלה הוא מיזם חברתי שנועד לעודד ערבות הדדית תרומות והתנדבות. אמיר דוידי 45 מהוד השרון, נשוי לרותם ואביהם של מיכל ותמר, מספר שהכל התחיל מרצון להיפטר ולתרום בגדים וצעצועים בזמן שעברו דירה

צילום:קרן שלהבת

"עברנו להתגורר ברחוב הרצוג, במהלך המעבר החלטנו לתרום בעיקר את הבגדים והצעצועים שאין לנו צורך בהם לארגון לויצו בעיר. כשראיתי את ההתלהבות של המתנדבות בויצו, החלטתי לקחת את התרומה צעד נוסף. הצבתי עגלה שלקחתי ברשות מאחד הסופרים באזור. פניתי לוועד של הבניין בו אני מתגורר והבניין הסמוך, ובאישורם הצבתי שתי עגלות עם שלט שקורא לדיירים לתרום חפצים במצב טוב שהם כבר לא זקוקים להם".

לדברי עמיר, התגובות והיענות לא איחרו לבוא. "העגלה הבאה בתור הייתה כמובן בבית הספר בגין שם שתי בנותיי תמר ומיכל, לומדות ומקדמות את הפרויקט. כשביקרתי שם וראיתי את הילדים שהפכו לדור ה'טיקטוק' – מרימים את עיניהם אל העגלה, מציירים שלט ומביאים תרומות – הרגשתי שאני חייב לפזר עגלות כאלו בכמה שיותר בתי ספר".

למה אתם זקוקים כרגע?

"העגלות נערמות לשמחתי. יש לנו מגוון של עגלות, חלקן מיועדות לתרומות של צעצועים ובגדים לילדים שמועברים למשפחות, ארגונים או גני ילדים של הרווחה. עגלות לחיילים ועוד. נשמח אם אנשים ימשיכו לתרום אולם כרגע הדבר שהכי חשוב לנו הוא לגייס מתנדבים שיעזרו לחלק את כל הפריטים והצעצועים".  

להתנדבות ניתן להיכנס לקבוצת הווצאפ של פרויקט העגלה:

 https://chat.whatsapp.com/GCLgev8IdSu4LXE9WQ5fGI

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן