"הייתי בטוח שזה היום האחרון שלי"

ארנון אברמוב, חבר המועצה ויו"ר סיעת הליכוד, מצא את עצמו תלוי בין שמיים לארץ בגיאורגיה, למשך יותר משעה, על אומגה מקרטעת. "שמעתי רעשים מהמנוע והייתי בטוח שאני עומד להתרסק לנהר -קרה לי נס", הוא אומר

אברמוב ואשתו נסעו לטייל בגיאורגיה לרגל יום הולדתה. ביום שישי השניים שאוהבים טרקים, הגיעו לבטומי ועלו כל אחד בנפרד על אומגה מתנשאת לגובה של-400 מטר. דקות ספורות לאחר עלייתם לאומגה – האומגה של אברמוב נתקעה והוא מצא את עצמו מתפלל לנס. 

"אני ואשתי נסענו לחגוג את יום הולדתה. שנינו חובבי אקסטרים ויצא שזכינו לחגוג לה באקסטרים (הוא אומר בחצי חיוך). "זה היה מפחיד. שמעתי רעשים מהמנוע, הסתכלתי על הנהר שמתחתי וידעתי שאם לא יחלצו אותי, אין לי שום סיכוי לשרוד את הנפילה". 

מה עבר לך בראש באותם רגעים?

"כשהעלו אותנו לאומגה, קשרו אותנו היטב בכיסא. מתברר בדיעבד שהמנוע של האומגה נתקע. ישבתי בין שמיים לארץ במשך יותר משעה. ראיתי את אשתי מתרחקת ממני ומסיימת את המסלול. הסתכלתי למטה- אל הנהר כשחיי חולפים לנגד עיניי. שירתי בתור צנחן כך שזו לא הפעם הראשונה שלי בגובה רב, אולם הפעם זה היה שונה ומפחיד. אם הייתי נופל לא היה לי שום סיכוי להיחלץ מתוך הכיסא". 

אברמוב המתין במשך יותר משעה תלוי באוויר, מהרהר בגורלו עד לחילוץ המיוחל. "גם שהמחלץ הגיע, הוא לא הצליח לטפס ולהגיע עד אליי. הוא קשר את עצמו לחבל, טיפס אליי ורק בפעם השלישית הצליח להגיע ולשחרר את הגלגל שנתפס במנוע. בכל אותו הזמן אשתי צעקה לי מלמטה שלא אדאג ושאחזיק מעמד. כשאני חושב על אסון הרכבל באיטליה, אני מבין שקרה לי נס. ביום ראשון בלילה שבנו לארץ ואני מתכוון לבקר בבית הכנסת ביום שישי ולברך את ברכת הגומל".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן