החיים הם מתנה – מפגש מעורר השראה עם שורדת השואה חניתה רודני

המפגש יתקיים בשידור בינלאומי בהוד השרון בשיתוף קהילת העיירה סקרסדייל ניו יורק

עיריית הוד השרון והוועדה לקשרי חוץ בשיתוף קהילת העיירה סקרסדייל שבניו יורק, מזמינות את התושבות והתושבים למפגש מרגש ומעורר השראה לשמיעת עדותה של חניתה רודני.

רודני היא אישה מרתקת בת 92, שורדת שואה, שהיתה בקינדר-טרנספורט האחרון מגרמניה לבריטניה, שם אומצה על ידי זוג ללא ילדים ועלתה לארץ ב- 1949. רודני תספר את סיפורה המלא בחיוניות ובתקווה. 

המפגש יועבר בשפה האנגלית עם כתוביות בעברית, בשידור חי בינלאומי בזום, ביום ראשון 6.6.21 בשעה 17:00, במעמד ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי, חבר מועצת העיר ויושב ראש הוועדה לקשרי חוץ, נדב דואני ונציגי הקהילה והעיירה סקרסדייל ניו יורק. 

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "המפגש הזה שמאחד חברי וחברות קהילה מישראל ומארצות הברית, מדגיש את המחויבות המשותפת שלנו להקשיב, לזכור ולספר את סיפורו של הדור שקם מן התופת והקים את המדינה. אם לא נקשיב ונפנים, בקרוב, בהעדר המספרים שחוו את אימת השואה, יהיו מי שיבקשו לעמעם את הזיכרון ולהמעיט מן הזוועה. אני שמח על שיתוף הפעולה הזה שמייצר חיבור בין תושבות ותושבי הוד השרון לחברות וחברי הקהילה בסקרסדייל".

חבר מועצת העיר ויושב ראש הוועדה לקשרי חוץ, נדב דואני: "אנו מברכים על ההזדמנות להאזין לעדותה מעוררת ההשראה של שורדת השואה חניתה רודני, בשידור בינלאומי בהוד השרון ובעיירה סקרסדייל. עדויות שורדי השואה מהוות מרכיב מרכזי וחשוב בשימור זיכרון השואה והנחלתו לדורות הבאים. מפגש זה הוא התחלה מרגשת לשותפות בין שתי הערים והקהילות".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן