הורי תלי דורשים: להחליף את ההנהלה

הורי תלמידי בית הספר תל"י, הקימו עצומה במטרה להחליף את הנהלת בית הספר כסיכוי אחרון להצלתו. "תנו לנו סיכוי אמיתי להבריא את בית הספר", מבקשים ההורים

ההחלטה לסגור את בית הספר תל"י בעיר הוד השרון, גרמה להורי ותלמידי בית הספר להתייצב בשעריו ולהפגין נגד סגירתו. בהפגנה שערכו לפניי יומיים, נראה כי הם לא מתכוונים לקבל את הבשורה בשקט ואתמול הקימו עצומה להחלפת ההנהלה.

ההורים שואבים עידוד מהמאבק שניהלו בבית הספר לאומניות בנווה נאמן, שגם עליו ריחפה סכנת סגירה. הסכנה הזו ירדה נכון לרגע זה מהפרק. ההורים מקווים כי יצליחו לשחזר את ההצלחה של נווה נאמן במאבקם והם אפילו נמצאים בקשר עם ההורים מנווה נאמן כדי ללמוד מה עבד במאבק שלהם.

בנוסף אחת האימהות שוחחה עם "הוד השרון ניוז", אמרה כי "זה סימבולי מאוד שבשבוע שבו נירית סוקול הולכת לעולמה הולכים לקבור את בית הספר שבו הייתה פעילה וילדיה לומדים בו. אם יש סיבה אחת לפחות להשאיר את בית הספר הזה פתוח – היא בזכות כל הדברים הטובים שנירית עשתה בשם בית הספר ולמען כלל התושבים. אנחנו חייבים לה לפחות את זה".

ירדן בר, אם לילד שלומד בבית הספר מוסיפה: "אנחנו מבקשים ממשרד החינוך ומהעירייה שייתנו לנו סיכוי אמיתי להבריא את בית הספר. כרגע הוצאנו עצומה שחתמו עלייה 300 הורים ותושבים. אנחנו מתכוונים להחתים 500 הורים. אנחנו נמשיך להיאבק ולא נאפשר את סגירתו של בית הספר".

מחר שישי בשעה 8:30 תהיה הפגנה ברחוב הבנים 14

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן