הוד השרון חידשה את מערך הניקיון העירוני

עיריית הוד השרון הודיעה על הרחבת מערך הניקיון בהוד השרון הוכפל לאחר הליך מכרז מקיף.

בהודעה נמסר כי תדירות ניקיון ברחובות תעלה רבה על מנת להתאים לצרכים העירוניים ולפריסת השכונות והמבנים, שהתרחבה משמעותית במהלך השנים.
במכרז זכתה חברת ״פורד מערכות״ שתחל להפעיל את מערך הניקיון החל מ 19.10.22 את מערך הניקיון הכולל עשרה רכבי טיאוט ושטיפה בלחץ גבוה מהמובילים בשוק.
מדובר ברכבים חדישים ידידותיים יותר לסביבה ופחות מזהמים.
לכל רכבי הטיאוט מערכות טכנולוגיות מתקדמות והם יצויידו במצלמות דרך המאפשרות בקרה מיידית בזמן אמת על ביצוע עבודות הניקיון ברחבי העיר.
מערך הניקיון כולל גם שבעה טנדרים עם צוותי ניקיון מאובזרים בחרמשים ובמערכת שטיפה בלחץ גבוה.
כמו כן, ייפרסו שלושים ושלושה עובדי ניקיון ברחבי העיר בהתאם לתוכניות עבודה קפדניות ומעודכנות.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "אנו מחוייבות ומחוייבים לפעול לניקיון העיר תוך הקפדה על תנאי עבודה נאותים ומענה סביבתי מקיים – המכרז החדש מגביר את כח העבודה באופן משמעותי בכלים חדשים ומתקדמים שיצמצמו את ההפרעה לסביבה. אגף שפ״ע ייתן מענה טוב יותר לפני העיר בזכות המכרז החדש ואני בטוח שלאחר כניסת החברה החדשה וחבלי לידה קצרים נראה כולנו שיפור מהותי – זה הזמן להזכיר שהניקיון של המרחב הציבורי הוא גם עלינו, בהקפדה על מניעת לכלוך ושמירה על בית נקי לכולנו".

חבר המועצה מאיר חלוואני, מחזיק תיק שיפור פני העיר: "המכרז החדש הותאם לצרכים המשתנים של העיר. אנו נבחן מקרוב את עבודת הקבלן החדש ונוודא שיסופקו כל המענים המבוקשים"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן