"הדגל שלנו הוא מקצועיות ושירות"

שירלי קריסי, מנהלת סניף ותיקה בבנק הפועלים, קיבלה לפני שלושה חודשים את ניהול סניף הוד השרון. בראיון ראשון מאז כניסתה לתפקיד היא מספרת על המוטו שלה בעסקים ועל השירות שהסניף מציע ללקוחות עסקיים 

"הדגל שלנו הוא מקצועיות ושירות" - שירלי קריסי ויובל ויטנברג צילום בנק הפועלים

אם נכנסתם בשלושה חודשים האחרונים לסניף בנק הפועלים בהוד השרון בוודאי שמתם לב לאווירה, כזה שרק מנהלת חדשה ורעננה יכולה להביא איתה.

למנהלת הזו קוראים שירלי קריסי (46), תושבת כפר יונה, שעובדת בבנק הפועלים כבר 25 שנה. זה התפקיד השלישי שלה כמנהלת סניף. לפני כן ניהלה בהצלחה סניפים במרכז ובצפון, זאת במקביל לקריירה במשרה מלאה כאמא לארבעה ילדים.

"הסניף בהוד השרון הוא אחד הגדולים בבנק הפועלים ונחשב לאחד מנושאי הדגל בשרון", מספרת קריסי. בסניף 18 עובדים בארבע מחלקות שונות – מחלקה עסקית, מחלקת משכן, בנקאות אישית ופרטית, שבכולם ניתן לקבל שירות מקצועי, אדיב ויעיל.

"הדגל שלנו הוא מקצועיות ושירות", אומרת קריסי שמכניסה אותנו למחלקה העסקית, תחת ניהולו של יובל ויטנברג, בוגר קורס הכשרה לניהול, שעובד כבר 13 שנים בבנק. 

 

"לקוח עסקי זקוק לליווי בנקאי מקצועי. לכן יש לו רפרנט צמוד שזמין בשבילו וגם מוקד עסקי שעובד מסביב לשעון" שירלי קריסי מנהלת סניף הוד השרון בנק הפועלים

"לקוח עסקי זקוק לליווי בנקאי מקצועי. לכן יש לו רפרנט צמוד שזמין בשבילו וגם מוקד עסקי שעובד מסביב לשעון", אומרת קריסי.

המחלקה העסקית, שמונה שישה בנקאים, מאוד מגוונת בפעילות שלה, כפי שמעיד ויטנברג. "יש אצלנו לקוחות שהם אנשי נדל"ן, קוסמטיקאיות, משרדי עורכי דין ועוד. זה אומר שיש לנו לקוחות עם מחזור של 50 מיליון שקל ולקוחות עם מחזור שנתי של 200 אלף שקל וכולם מקבלים את השירות הכי טוב שאנחנו יודעים לתת", הוא אומר. 

אילו שירותים אתם מציעים ללקוחות העסקיים?

"יש לנו שירותים דיגיטליים ברמה גבוהה מאוד, שהם אידיאליים לעוסק מורשה שיכול לעשות את מרבית הפעולות לבד. זאת, לאחר שישבנו איתו והבנו לאן הוא מכוון ומהם צרכי האשראי שלו. האם הוא משקיע וזקוק להלוואה ארוכת טווח. אם לדוגמא הלקוחות משלמים לו בשוטף פלוס 90 והוא משלם לספקים שלו בשוטף פלוס 30 אנחנו יודעים להציע לו מסגרות האשראי מתאימות. זאת מכיוון שעסק שלא יודע לנהל נכון את האשראי שלו עלול לקרוס. הלקוח יודע שבצמתים הקריטיים של העסק הוא מגיע אלינו להתייעצות. למרבית הלקוחות יש את מספר הטלפון הפרטי שלי. הם מתקשרים אליי ומתייעצים בכל דבר. 

המחלקה העסקית של הסניף מתמחה בנדל"ן והיא מלווה רוכשי נדל"ן רבים באזור.

"אחרי שהם ראו איזה שירות הם מקבלים אצלנו הם העבירו אלינו את הפעילות השוטפת", אומר ויטנברג. אנחנו שמחים שלקוחות רוצים לגדול איתנו ואנחנו גם רוצים לגדול איתם לעיתים אנחנו מפנים אותו לקרן בערבות מדינה. זה מוצר מעולה שיש אותו כיום למספר גופים פיננסיים, אבל אנחנו בין הזולים בשוק. הכל נעשה בחשיבה על צרכי האשראי של הלקוח.

*"אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מתן האשראי כפוף לאישור הבנק ולתנאיו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן