הגר מועלם מהוד השרון, מנהלת התיכון החברתי תל אביב יפו הלכה לעולמה

הגר מועלם (39) מהוד השרון, נפטרה במפתיע ממפרצת מוחית ימים ספורים לאחר מינויה למנהלת התיכון החברתי. "בחירתה של הגר לעבוד בתיכון החברתי, להשקיע את חייה בחינוך, בעבודה עם נוער בסיכון ובעשייה חברתי מעידים על אישה מיוחדת, עוצמתית ומרשימה"

הגר מועלם ז"ל

"אחרי מפגשי ההיערכות עם צוות התיכון והיכרות ראשונית עם חלק מחניכות וחניכי התיכון, אני מצפה בהתרגשות לקראת שנת הלימודים הקרובה ומאחלת לכולנו הצלחה חינוכית", כך כתבה לקראת תפקידה החדש".

הגר מועלם, תושבת העיר הוד השרון, אמא לאורי בן ה-3, חברה בתנועת דרור ישראל, ומנהלת התיכון חברתי בתל אביב – מתה במפתיע בעקבות מפרצת מוחית. הגר הייתה פעילה חברתית. לאורך שנות חייה הגר הדריכה, ריכזה וליוותה המוני חניכים, קבוצות, שכבות ומדריכים בכל רחבי הארץ במגוון תפקידים שמילאה בדרור ישראל – בתנועת הנוער העובד והלומד, רשת דרור בתי חינוך ובתנועת הבוגרים. מועלם החליפה את המנהל אלעד פלג, שהקים את התיכון החברתי בתל אביב יפו לפני 3 שנים. 

עשרות אנשים שעבדו עמה ספדו לה בדף הפייסבוק שלה 

"תנועת הנוער העובד והלומד אבלה ועצובה על לכתה בטרם עת של הגר מועלם ז"ל. הגר מילאה לאורך השנים תפקידים רבים ומשמעותיים בתנועה, החלה דרכה כחניכה ומדריכה בקן רמתיים וכקומונרית בקן נצרת עלית. בכל משימותיה בתנועה הדריכה וריכזה הגר אלפים רבים של חניכים וחניכות, הייתה מנהיגה ומדריכה ראשונה במעלה. אנו משתתפים בצער המשפחה, בצערו של קיבוץ 'ראשית' ושל כל שותפיה לאורך השנים. נזכור את הגר תמיד. תהיה נשמתה צרורה בצרור החיים", ספדו לה בתנועה.

הנהלת תיכון החברתי תל אביב-יפו: "הגר הצטרפה לניהול התיכון החברתי ת"א-יפו במהלך החודשים האחרונים ונכנסה ללבבות של כולנו. אנחנו המומים ומתקשים לעכל את לכתה של הגר. שולחים את תנחומינו למשפחה, לחברים, לקיבוץ הקבוצות ראשית ולתנועת דרור ישראל לתיכון החברתי תל אביב יפו הצטרפה מנהלת חדשה – הגר מועלם. הגר, בת 39, אם לילד בן 3, חברה בתנועת דרור ישראל ובעלת ותק וניסיון רב בחינוך וניהול. הגר החלה את דרכה בתנועת הנוער והעובד והלומד כרכזת מחוז וכרכזת שנת שירות. במסגרת תפקידיה בחינוך הפורמלי, ליוותה פדגוגית תיכון ופנימייה במצפה רמון ברשת דרור בתי חינוך". 

הלוויה התקיימה בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון. יהיה זכרה ברוך.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן