האור שלנו כבה

מותה בטרם עת של רונה שאולה לוי, הותיר את משפחתה, מכריה וחבריה המומים וכואבים. "היא הייתה אחת למליון" אומרת בצער נירית סוקול חברתה הטובה

רונה שאולה לוי ז"ל

ביום רביעי האחרון נערכה אחת ההלוויות היותר כואבות והמרגשות בעיר. מותה של רונה שאולה לוי, היכה רבים מתושבי העיר שבאו ללוות אותה בדרכה האחרונה בבית העלמין בנווה הדר. הספדי משפחתה וילדיה גרמו לכולם לדמוע על לכתה של האישה האצילית שכל כולה הייתה שמחה ונתינה. 

"רונה הייתה מלאת חיים ושמחה. היא הקדישה את חייה למען הקהילה ועשתה זאת בהתנדבות", אומרת נירית סוקול.

רונה תושבת העיר, הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים, היא עבדה כמזכירה וליצנית רפואית ששימחה ילדים.  סוקול: "רונה גידלה 3 ילדים לתפארת ואת הכל עשתה תמיד בהמון ענוה וצניעות. היא הייתה הפנים היפות של הוד השרון והאישה שכולם אהבו לאהוב, טובת לב שהביאה שמחה לכל מקום אליו הגיעה. שטוב לבה הפך אותה אחת למיליון. מותה בלתי נתפס והיא כבר חסרה לי. אני מאחלת שהקב"ה ייתן למשפחתך כוח להתגבר על האובדן הגדול והבלתי נתפס שלך. יהי זכרך ברוך". 

אביבה גוטרמן, חברת המועצה שהכירה את רונה בזמן הבחירות הקודמות, מספרת על החברות בניהן: "הוכיתי בתדהמה כששמעתי על מותה. הכרתי את רונה לפני 4 שנים בזמן הבחירות. היא הצטרפה למטה שלנו ועזרה בכל דבר. הפכנו לחברות טובות ונהגנו להיפגש ולשוחח בטלפון המון. בתקופה האחרונה השיחות בינינו התמעטו עד שפסקו. לא הבנתי למה וחשבתי שהיא אולי עסוקה. לצערי הרב התבדיתי השבוע. הבנתי שמצבה הרפואי הדרדר ושהיא נפטרה. אני אומרת את המילים האלו ועדיין לא מאמינה שלא אשמע ממנה יותר". 

גוטרמן, מתארת את רונה כאישה אצילית שנסעה לבתי חולים כדי לשמח ילדים עמם היה לה קשר אמיץ וטוב: "היא הייתה אישה חכמה וחברה טובה שגרמה לכל מי שהכיר אותה להתאהב בה. היא תרמה מעצמה לכולם – המוות שלה הוא אבדה לאנושות. כרגע כל מי שהכיר אותה כואב את מותה והמום. היו לה המון חברות בעיר ואני מאמינה שבעוד כחודש נערוך ערב לזכרה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן