גאווה עירונית בהוד השרון 2021

אירועי הגאווה בהוד השרון יתקיימו בין 21.6 ל- 21.7 כאשר במרכז האירועים, יתקיים הפנינג גאווה, ביום שישי 2.7 בין השעות 16:30-19:00, בפארק האקולוגי הוד השרון. ההפנינג יכלול פעילויות לילדות.ים, שעת סיפור מומחזת, מופעי דראג, ו- D.J דניאל מריומה. 

ג'ואנה ראס
ג'ואנה ראס

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי: "חודש הגאווה הוא סמל למאבק המתמשך לשוויון ואות כבוד לשינויים החיוביים בחברה הישראלית בכלל ובהוד השרון בפרט. אנו גאות וגאים להגיד בקול רם וברור – בהוד השרון, כולנו שוות ושווים". 

סגנית ראש העירייה, עו"ד כנרת אלישע כהן: "דווקא השנה האחרונה על כל אתגריה, אחרי תקופה ארוכה בה הקפדנו לשמור מרחק אחד מהשנייה, חיזקה את הצורך בעשייה משותפת ובמתן במה לקהילה הגאה. השנה ניתנה במה רחבה לשלל אירועים בתוכנית שהוכנה ע"י מחלקת צעירים קהילה ונוער: מגוון רחב, של הצגות, שעת סיפור, הופעה מרכזית לכל המשפחה ועוד. התכלית הייתה יצירת פעילות לכל הגילאים – ילדים, נוער, צעירים ומבוגרים. בנוסף, הוכנה גם תכנית לעובדות ועובדי העירייה. בארגון האירועים לקח חלק יחד אתנו ארגון הנוער הגאה "איגי", במטרה לייצר את הפעולות המתאימות ביותר לצרכי הקהילה".

עדי ברמוחה, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות: " כל איש ואישה זכאים לשיוויון זכויות, לחופש בחירה להיות כל מה שבא להן.ם ועד שיגיע היום אשר בוא לא נצטרך להתנצל או ״לצאת מהארון״, יום בו הנפת דגל הגאווה תהיה מובנת מאליה, יום שבו השוויון וההכלה יהיו מובנים מאליהם. עד שנגיע לשם, נמשיך לציין בגאווה את אירועי הגאווה. השנה אנחנו מציעים מגוון רחב של פעילויות ואירועים רב דוריים.  אני מזמינה את כל תושבות ותושבי העיר להגיע, להשתתף, לקדם שוויון ולחגוג ביחד את חודש הגאווה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן