"בקרוב אסגור את העסק ואחזור לעיר הוד השרון"

ארז בן יהודה תושב הוד השרון, בעליו של "סופר – סופר", מספר על ההתפרעויות והנזק שספגו בעלי העסקים בדרום תל אביב בעקבות הפגנות האריתראים. "אנחנו מתכננים לסגור את הסופר ולפתוח אותו בעיר הוד השרון"

בתי עסק, מועדונים ומכולות ברחוב יד חרוצים בתל אביב, ספגו אמש (שבת) מכה קשה כתוצאה מהתפרעויות אריתראים. מאות בני אדם נפצעו במהלך המחאה, בהם כ-50 שוטרים. המתפרעים השליכו אבנים וקרשים לעבר השוטרים, ונגרם נזק רב במקום – שמשות נופצו, ניידות וכלי רכב הושחתו. יום לאחר ההתפרעויות הקשות פנינו לארז בן יהודה בעליו של ה"סופר – סופר" שאחד מעובדיו נפגע בראשו כשעמד והגן על החנות.

בן יהודה: "מדובר בחצר האחורית של תל אביב. במקום שבו מסתובבים באופן קבוע נרקומנים, שיכורים והומלסים. אין כאן אכיפה לא של המשטרה ולא של בתי המשפט. אני תופס כמעט בכל יום גנבים ומשחרר אותם. במשטרה אמרו לי להגיש תלונה – אבל בתי המשפט משחררים אותם. לאחרונה נגנבו לי מזגנים מהעסק – נזק שעומד על 40,000 שקל. הגנבים מוכרים אותם לברזל. אומנם לא ציפינו לכזה פוגרום אבל בסופו של יום הכתובת הייתה על הקיר".

לדבריו של בין יהודה, הוא ראה את התפרעויות מביתו שבעיר הוד השרון ונסע במהירות למקום. אחד מעובדיו – אריתראי, ניסה להניא את המתפרעים מלפגוע בחנות, נפגע בראשו והובהל לבית החולים.

"הקמתי את הסופר לפני 14 שנים. החלטתי להתרחק מהעיר הוד השרון היות והעיר רוויה במכולות וסופרים. אני ובני עובדים במקום ואם חושבים על זה – אף פעם לא היה לנו רגע שקט. בעירייה לוקחים מאיתנו ארנונה גבוהה ביחס לשירותים שנותנים לנו. בתי המשפט קורסים תחת הפשיעה ולא מגנים לא עלינו בעלי העסקים ולא על התושבים שמתגוררים כאן. כתוצאה מהמצב, אני סוגר את הסופר בשעה מוקדמת והוא לא פעיל בשבת. לאור מה שקרה, אני ובני שמנהל איתי את הסופר – חושבים למכור כאן ולפתוח את העסק בעיר הוד השרון. החיים שלנו יותר חשובים מכל דבר אחר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן