אחת שיודעת: איך בוחרים פיצרייה בהוד השרון

ורד רודפת אחרי הסלייס המושלם בכל העולם. כאשר היא הגיעה לישראל היא החליטה לתת טיפים, כך שכל אחד יוכל למצוא את מה שהוא אוהב, גם אם אתם פשוט מחפשים פיצרייה בהוד השרון

יש כאלה שאוהבים שניצל וצ'יפס, אחרים שאוהבים סלטים, יש מי שאוהבים מרקים ויש גם כאלו שעבורם פיצה זה החיים. ורד מצפת היא אחת כזו. היא ביקרה במדינות רבות בעולם ובכולן היא אוכלת… ניחשתם נכון. פיצה! "אני מודעת לזה שפיצה הפכה להיות אצלי סוג של אובססיה", היא אומרת. "מצד שני, אם אני יודעת מה אני אוהבת, למה לא לנסות את זה בכל מיני מקומות בעולם? כך למשל, כשהייתי באוסטריה טעמתי פיצה עם פטריות מושלמת, כשביקרתי בצ'כיה הגעתי עד לקצה של פראג רק כי קראתי המלצה על פיצרייה ביתית שאופה את הבצק בדרך מיוחדת. ככה אני עוברת בין מדינות, טועמת, מתענגת, מתלהבת ומספרת לעוקבים שלי בארץ ובכל העולם איפה טעמתי את הסלייס המושלם. העניין הוא שיש מקומות רבים כאלה והקושי המרכזי הוא באמת לדרג את הפיצות לפי איזו אמת מידה אחידה".

בישראל יש הרבה מאוד פיצריות, מה שהפך את מלאכת הדירוג למעט יותר מורכבת. "טעמתי סלייסים בפיצריות של רשתות מוכרות וגדולות, סלייסים בפיצריות ביתיות ואפילו סלייסים שסבתות איטלקיות מכינות לפי מתכון שעובר מספר דורות. אחרי שטעמתי וחשבתי, הגעתי למסקנה שאני לא אוכל להגיע לכל המקומות ולטעום את כל הטעימות. לכן, גיבשתי מעין סולם שלפיו אפשר יהיה להעריך את הסלייסים. בדרך הזו, אם מישהו מעוניין לחפש פיצרייה בהוד השרון , למשל, תהיה לו את היכולת להעריך את הדברים.

  • זמינות – אם אתם אוהבים פיצרייה מסוימת ואין לה סניף באזור שלכם, כנראה שתיאלצו להתפשר.
  • איכות המוצרים – ממליצה לבחור בפיצריות שעושות שימוש בחומרי גלם איכותיים, שלא מתפשרות על איכות הגבינה ועל מגוון התוספות.
  • הכל טמון בבצק – בצק הוא הבסיס של הפיצה, לכן אי אפשר להתפשר בעניין. כאשר הבצק נאפה מידי יום, הטעם שלו אוורירי וטעים במיוחד.
  • תוספות או לא להיות – אם יש תוספת שאתם אוהבים במיוחד, אל תתפשרו. בחרו בפיצרייה שתוכל לפנק אתכם בדיוק במה שאתם אוהבים.
  • שירות – אם אתם הולכים לפיצרייה ונתקלים במוכרים חסרי סבלנות, סביר להניח שהעניין יפגע בחוויה. מן העבר השני, אם המוכרים נעימים, מסבירי פנים, חייכנים ומכניסי אורחים החוויה שלכם צפויה לעלות כמה דרגות.
  • לוקיישן-לוקיישן-לוקיישן -אם הפיצרייה ליד הבית – מעולה. אם אתם צריכים לנסוע אליה, ודאו שיש חניה קרובה. אחרת תמצאו את עצמכם מבלים שעות בחיפושי חניה וכאשר הבטן מקרקרת זו חוויה בהחלט לא נעימה.

לסיכום, הסלייס המושלם יכול להיות בכל פינה. כל מה שצריך זה פשוט לחפש.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן