הוד השרון במקום החמישי בארץ בשיעור הזכאים לבגרות

92.3% מהתלמידות והתלמידים תושבי הוד השרון היו זכאים לתעודת בגרות בשנת הלימודים תש"פ, לעומת 88.1% בשנה הקודמת הנתון הארצי של זכאות לבגרות העומד על 73.4%.

ראש העירייה אמיר כוכבי
הגיע הזמן שהמדינה תגנוז את תוכנית הבניה בתע"ש

על פי הנתונים חלה עלייה בשיעור התלמידות והתלמידים במערכת החינוך בהוד השרון, שסיימו בגרות במתמטיקה ברמה של חמש יחידות, בשנת הלימודים תש"פ – 30.9%, לעומת 27.8% בשנה הקודמת תשע"ט, וגבוה פי שניים מהנתון הארצי העומד על 15.6%.

גם בשיעור התלמידות והתלמידים שסיימו בגרות באנגלית ברמה של חמש יחידות חלה עלייה ל- 74.5% בשנת תש"פ לעומת 72.2% בשנת תשע"ט – גבוה בהרבה מהנתון הארצי העומד על 41.5%.

27.4% מהתלמידות והתלמידים תושבי העיר הזכאים לתעודת בגרות, קיבלו תעודת בגרות מצטיינת בשנת תש"פ גידול ניכר בהשוואה לשנת תשע"ט, בה קיבלו 19.3% מהתלמידות והתלמידים בגרות מצטיינת.

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי: ״התמונה החינוכית והנתונים המופיעים בה הם הזדמנות טובה להגיד תודה לכל השותפות והשותפים בתהליך אותו הצבנו לעצמנו לשפר ולהתאים את החינוך בהוד השרון לזמן ולמקום. יש לנו עוד הרבה עבודה כדי שתנאי הלמידה, הפדגוגיה והאקלים יהיו אופטימליים ויתנו את המענה לכל צורך שקיים במערכת אך מעודד לראות תוצאות כבר עכשיו והאתגר של כולנו הוא להמשיך לפעול לשיפור המערכת כולה. אני מודה לאגף החינוך, לצוותים החינוכיים ולמנהלות ומנהלי בתי הספר, להורים, לשותפות והשותפים הרבים לעשייה בתוך העירייה ומחוץ לה, ביחד נמשיך להצעיד את הוד השרון קדימה".

מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך בעיריית הוד השרון: "הנתונים שפורסמו היום הם תוצאה של הפעילות וההשקעה היומיומית של הצוותים המקצועיים ומנהלות בתי הספר. בתי הספר העל יסודיים בעיר ממשיכים להציג הישגים מרשימים בשילוב בין מצוינות לימודית למצוינות ערכית. שנה מוצלחת והרבה בריאות וחזרה ברוכה לשגרת הלימודים".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן