כיצד תוודאו כדאיות השקעה בנכס נדלני בארהב

נדלן אמריקאי הוא מוקד משיכה למשקיעים ישראליים רבים ואין זה מפתיע, כיוון ששוק הנדלן האמריקאי מציע  שפע עצום של נכסים בעלי פוטנציאל תשואה מבטיח. רכישת נדלן בארה"ב היא תהליך מורכב וכמו בכל השקעה, גם כאן השקעה לא נבונה עשויה להסתיים בכישלון והפסד. לפניכם מידע שיסייע למשקיע המתחיל לזהות נכס המהווה הזדמנות מבטיחה ולאמוד כדאיות השקעה בנדלן בארצות הברית.

נתוני אמת

זיהוי הזדמנות כלכלית בתחום השקעות נדלן בארה"ב חייב להתבסס על נתוני אמת בנוגע לנכס, למצבו הפיזי, להיתכנות מכירה או השכרה וכן הלאה. אחד היתרונות הבולטים של שוק הנדלן האמריקאי ואחד המרכיבים התורמים לכדאיות השקעה בנדלן בארצות הברית הוא שפע המידע האמין הזמין למשקיעים אונליין. בתור משקיעים, מומלץ לבדוק בעצמכם את נתוניו של הנכס בו אתם מתעניינים. ניתן לעשות זאת בקלות באתרים המתמחים בתחום כמו למשל זילו (Zillow.com). עבור מי שנרתעים משעות של חיפושים אחר נתונים במרשתת,  חברות נדלן מקצועיות מציגות למשקיעים את כל הפרטים הדרושים. חשוב לבחור בחברת נדלן אמינה, המצטיינת בשקיפות הנתונים אותם היא מציגה ללקוחותיה. זכרו – כמשקיעים אתם חייבים לדעת נתוני אמת לגבי הנכס.

בדיקת הנכס

כדי לאמוד כדאיות השקעה בנדלן בארצות הברית, יש לבצע ניתוח נתוני נדלן מעמיק. ניתוח זה צריך לכלול:

  • בדיקת הנכס עצמו – תכניות בנייה ותשתיות, אמדן עלויות שיפוץ נדרשות, עלויות השבחת נדלן, עיקולים וכדומה.
  • דמוגרפיה – זיהוי השכונה, זיהוי תהליכים דמוגרפיים בשכונה, ביקושי נדלן ומחירי נדלן באזור, ביקוש שכירות בשכונה וכדומה.
  • בחינת מיסוי – מה מדיניות המיסוי באזור בו ממוקם הנכס, מה המיסוי על הנכס, מה רגולציית המס, האם ניתן לקבל פטור ממס, מה נטל המס הכולל שייפול על המשקיע. תחום המיסוי הוא מורכב, מומלץ לפנות לייעוץ מס אצל יועץ מס מוסמך, המתמחה בהשקעות נדלן בארצות הברית.

ליווי מקצועי, אמין ושקוף

הליך רכישה של נדלן בחול הוא מורכב, כדי לבצע השקעות נדלן בארצות הברית על הצד הטוב והבטוח ביותר, צריך ליווי וייעוץ של בעלי מקצוע מומחים בעלי ניסיון בתחום. מומלץ לפנות לחברת השקעות המציגה ללקוח נתוני אמת באופן שקוף והוגן, ומספקת שירותים של עורך דין, יועץ מס ורואה חשבון. פנו לחברה שצברה ניסיון רב בתחום, אשר יש לה רקורד של השקעות ומיזמי נדלן מוצלחים, המדורגת כחברה אמינה, שקופה ומקצועית על ידי לקוחותיה. כאשר אתם נפגשים עם נציגי החברה, בקשו לקבל נתונים לגבי הנכס, הפרויקט או ההשקעה, אם אתם חשים שיש סירוב או  קושי למסור לכם את הנתונים הנדרשים – ראו בכך אות אזהרה, מומלץ לפנות לחברה אחרת.

להשקיע בנדלן בארצות הברית ולשמור על שקט נפשי

השקעה בנדלן בחול היא הליך מורכב  הנושא בחובו הבטחה לרווח והצלחה, לצד אפשרות להפסד וכישלון. כדי לשמור על שקט נפשי, למזער את הסיכונים ולהגדיל את הסיכויים שלכם לקבלת תשואה נאה עבור השקעתכם, היעזרו בחברת השקעות שאמינות ושקיפות הן חלק בלתי נפרד מהאג'נדה שלה.

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת ספיר ברנובסקי המומחים בהשקעות נדלן בארה"ב.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן