13.5 מיליון ש"ח הושקעו בשדרוג מערכות המים והביוב בהוד השרון

מיה – חברת המים של הוד השרון מפרסמת דו"ח פעילות מסכם ל-2021 המפרט את פעילותה לצד דו"ח על איכות מי השתייה בעיר

נדב דואני
יו"ר מיה נדב דואני

"מיה", חברת המים של הוד השרון, מפרסמת לקראת חג הפסח את הדו"ח על פעילותה בשנת 2021. מהדו"ח, שיופץ לכלל התושבים בעיר לצד חשבון המים התקופתי, עולה כי החברה השקיעה בשנה שעברה בעבודות תשתית בתחום המים והביוב ברחבי העיר כ-13.5 מיליון שקלים.

בין העבודות הבולטות שביצעה החברה: שדרוג קו הביוב ברחוב החרש, פרויקט החלפת קו הביוב הראשי במזרח העיר שחלקו בוצע בשנה שעברה והשלב המכריע שלו מבוצע בימים אלה ומתוכנן להסתיים עד לסוף השנה, שדרוג קו הביוב הישן והמזהם בשיכון עממי והחלפתו בקו מודרני, החלפת קו הביוב הישן והמתפרק ברחוב המעגל והחלפתו בקו חדש ועמיד, הנחת קו מים חדש ברחוב הכשרות במסגרת תכנית האב לפיתוח תשתיות המים והביוב בעיר וביטול של בורות ספיגה וחיבור הבתים והמבנים שהשתמשו בהם לרשת הביוב העירונית.

עוד מפרט הדו"ח השנתי על עבודות התשתית של "מיה" ל-2022, הכוללות הנחת תשתית ביוב חדשה ומתקדמת ברחוב התלמיד וביטול בורות הספיגה הקיימים במקום, שדרוג תשתית המים ברחוב הרמה לאחר 40 שנה, שדרוג קו המים ברחוב הקישון, הנחת תשתית מים ברחוב א"ד גורדון ועוד.

בנוסף, משתפת החברה בדו"ח בשירותים הזמינים לתושבים בדיגיטל ובין השאר גם בווטסאפ, על הפעילות הקהילתית שהחברה מקדמת דוגמת תכנית נאמני מים ב בבתי ספר יסודיים בעיר והסיורים הזמינים לתושבים בהרשמה מראש ללא עלות בערכי טבע הסמוכים למתקני החברה, השימוש במערכת חכמה לניהול תשתיות המים והביוב בעיר, כמויות המים שסופקו על ידי החברה ופחת המים, מספר צרכני המים בעיר וחלוקתם לפי סוגים, מקורות המים של החברה הכוללים בנוסף לחיבורי "מקורות" גם הפקת מים עצמאית מבאר איזקסון, פרטים על איכות השירות של החברה, פרטים על השיבושים והתקלות שאירועו לאורך השנה, הסברים על אופן עריכת חשבון המים, הערכות החברה לשעת חרום, טיפים שימושיים לחיסכון במים ובחשבון המים ועוד.

לדו"ח הפעילות השנתי צורף גם דו"ח איכות המים המפרט את כמות הבדיקות המיקרוביאליות והכימיות שבוצעו בנקודות דיגום שונות בעיר לאורך השנה על פי הנחיות משרד הבריאות. מן הדו"ח עולה כי מי השתייה בהוד השרון נמצאים באיכות גבוהה ומדדיהם תקינים על פי תקנות בריאות העם.

יו"ר "מיה", חברת המים של הוד השרון, חבר מועצת העיר נדב דואני: "בדרך כלל, אני לא אוהב לשלוח חוברות מודפסות. כיוון שהחוק מחייב את 'מיה' להגיש לתושבים דוח מפורט על איכות מי השתייה בעיר, בחרנו לנצל את ההזדמנות ולעדכן על פעילות החברה באופן מקיף ושקוף. ב-2021 הגיעה החברה לשיאו של תהליך ריענון שכלל בנוסף למיתוגה מחדש, חידוד ושדרוג של תפיסות שירות. תושבות ותושבי הוד השרון הם הלקוחות שלנו. החזון ש'מיה' מחויבת אליו הוא הבטחת אספקת מים איכותיים, בריאים וטובים לכל בית ובית בהוד השרון. חשוב לנו לתת לתושבים להיות מעודכנים בפעילות שלנו, ואני מבטיח שכאשר החוק כבר לא יחייב אותנו להדפיס, נכין ונשלח לינק לחוברת וירטואלית באופן שיחסוך את עלות ההדפסה, את הנייר ואת הזמן".

מנכ"ל "מיה", חיים זרביב: "אנו גאים להיות חברת מים מובילה בפרמטרים של שירות וניהול משק המים וממשיכים כל העת לפעול ולהצעיד את 'מיה' קדימה, תוך אימוץ והטמעת טכנולוגיות המבטיחות שליטה, בקרה ויעילות של משק המים הפרטי והציבורי. נמשיך לפעול ביצירתיות ובמסירות רבה כדי לספק לכם שירות מעולה ולהבטיח את איכות המים בכל זמן ובכל מקום".

לצפייה בדו"ח 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן