10 מתנות וחוויות שניתן להעניק בפסח 2024

חג הפסח בפתח ואיתו מגיעים המפגשים השונים אשר דורשים מאיתנו להביא שי צנוע, או שלא, לאנשים שונים איתם אנו נפגשים במהלך החג. וגם בפסח, כמו בכל חג, אנו נמצאים בדילמה של "מה לקנות? מאיפה? מה נהוג?" וכו'. אז היום נעשה לכם קצת סדר בדברים, ונציג לכם את 10 האפשרויות הטובות ביותר לחג, וכמובן נייעץ לכם כיצד לבחור המתנה המושלמת. אז קדימה, בואו נתחיל!

מתנות לפסח

לכבוד החג – מתי נהוג להביא מתנות?

לפני שנדבר על המתנות עצמן שנהוג או שאפשר להביא לחג הפסח, מן הראוי שנדבר תחילה על מתי בכלל צריך את אותן מתנות, ובאילו אירועים נהוג להביא מתנות.

  • ערב חג – האירוע המרכזי של חג הפסח הוא כמובן ערב החג, כאשר בארוחת הפסח נהוג להביא מתנה למארח (בכל זאת לרוב מדובר על לא מעט הכנות וארגון).
  • ארוחות חג – במהלך ימי חג ישנן לא מעט ארוחות שונות. גם בארוחות אלו נחמד להביא מתנות קטנות עבור המארח.
  • מתנות לקרובים – ללא קשר לארוחות השונות, במהלך החג או לקראתו תוכלו למסור שי צנוע וסמלי לקרובים שלכם כגון חברים טובים או בני משפחה.
  • שי לעובדים – אם מדובר על מנהלי עבודה, שי לעובדים הוא דבר נהוג ונחמד לקראת החג, וגם במקרה זה המתנות עליהן נדבר ממש עוד מעט יכולות להתאים מאוד.

אילו מתנות איכותיות תוכלו להביא למארח?

לאחר שדיברנו על מתי נהוג להביא מתנות לפסח  , הגיע הזמן לדבר על 10 מתנות וחוויות שתוכלו להעניק ליקירכם. את המתנות השונות נחלק למספר מקרים, ותחילה נדבר על מתנות למארחים השונים שיהיו לכם במהלך החג.

  1. קולינריה – חג הפסח כולל מספר ארוחות חג, ואיך אפשר שלא לפרגן למארחים שלכם עם שובר מזמין למסעדה, יקב או אפילו סדנת אוכל כזו או אחרת, שתעשה להם טוב בלב.
  2. כושר ואורח חיים בריא – מארחים רבים כיום מתאפיינים ברצון העז שלהם לשמור על אורח חיים בריא וכושר. בהתאם, אנו ממליצים לכם לבדוק מתנות בהתאם כגון מוצרי ספורט, שוברים לחנויות הדוגלות בבריאות וכדומה.
  3. עולם הבית – אחת מהמתנות הקלאסיות והנהוגות אותן מביאים לכבוד ערב חג היא אביזרי בית שונים. החל ממגבות ועד כלי מיטה, כלי בישול שונים למטבח ועוד.
  4. טיפוח – גם על עולם הטיפוח כמובן שלא נפסח, ונציין כי במקרים מסוימים אף נחמד להביא מוצרי טיפוח שונים כגון חבילות קרמים, הזמנות לספא ומכוני יופי, שוברים לחנויות ביוטי וכו'.
  5. נופש – איך אפשר שלא לסיים עם אחת המתנות המושקעות והמהממות ביותר, הלוא היא שובר לחופשה מפנקת עבור המארח עצמו, או לרוב עבור בני הזוג המארחים. מצפון לדרום, מגוון של מלונות, צימרים ובתי הארחה שונים שאליהם תוכלו להפנות את המארחים שלכם.

מתנות לכל דיכפין – אלו המתנות שתוכלו לתת לקרובים שלכם

כאמור, אמנם נהוג לתת מתנות לפסח למארחים של ארוחות החג השונות, אך במקרים רבים ישנן סיטואציות נוספות בהן מומלץ שלא להגיע בידיים ריקות כפי שפירטנו קודם לכן. אי לכך, הכנו עבורכם עוד 5 פריטים שתוכלו להביא לקרובים שלכם ברוח המפגשים החגיגיים:

  1. ביגוד – בין אם בגדים ובין אם שוברים שונים עבור חנויות ביגוד שונות, מדובר במתנה מתוקה, פרקטית וסמלית.
  2. בידור – כרטיסים למופעי בידוק שונים כגון סטנדאפ או סרטים, מהווים גם הם מתנה צנועה ויפה.
  3. מתנות לכל המשפחה – אם חשבתם ששכחנו קרובים בעלי משפחות, אז אל דאגה כי גם לכך יש פתרון. מגוון אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה, כמתנה מושלמת לחג.
  4. טכנולוגיה – עולם הטכנולוגיה כמובן לא פוסח עלינו גם במקרה זה, וכמות המתנות שקיימת בתחום לא קטנה כלל.
  5. תרבות – הצגות, מופעים, מפגשי תרבות ועוד, מהווים מתנה מקסימה גם היא, במיוחד עבור בני משפחה או חברים בוגרים.

כך תבחרו את המתנה המושלמת לחג

כשיש מולכם את כל 10 האפשרויות שלנו עבור מתנות לפסח, הבחירה עכשיו ודאי קשה מאוד. לכן, עולה ודאי השאלה "במה בוחרים כמתנה המושלמת?", והתשובה היא כזו – בסופו של דבר, ישנם מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר ביניהם נמצא התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע, האופי ומיהו האדם לו אתם קונים את המתנה, הסיבה שבגללה אתם נותנים את המתנה ועד כמה אתם רוצים להשקיע במתנה עצמה. כל השאלות והגורמים האלו, לאחר שתענו עליהם באופן אינדיבידואלי, יוכלו לעזור לכם להבין איזו מתנה בדיוק מתאימה לכם, ומה הקרוב שלכם היה הכי רוצה לקבל.

בברכת חג שמח ובתאבון!

ובכן ראינו שבחירת מתנות לפסח היא אינה דבר פשוט הן בשל ריבוי האפשרויות הקיימות, אך יתרה מזאת בשל הצורך לבחור מתנה שתתאים בצורה הטובה ביותר למקבל אותה. כך או כך, חשוב לזכור שבסוף אתם אלו שנותנים את המתנה, וכל מתנה שתבחרו באשר היא תהיה טובה. לכן, מומלץ שלא לחשוב יותר מדי, ופשוט לבחור מה שמרגיש לכם נכון. תהיו בטוחים שהאדם שיקבל אותה יהיה שמח מעצם המתנה, ואתם תוכלו לשבת לארוחת החג בשמחה רבה. חג שמח!

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן