תחנת מגן דוד אדום בהוד השרון תפעיל החל מחודש ינואר ניידת טיפול נמרץ

החל מיום ראשון 1.1.23 תצטרף למערך רכבי ההצלה בתחנת מגן דוד אדום בהוד השרון ניידת טיפול נמרץ.

הניידת תספק מענה רפואי מתקדם ותסייע רבות לשפר את השירות הרפואי שמעניק מגן דוד אדום לתושבות ותושבי הוד השרון ויישובי הסביבה ולנוסעי הכבישים הראשיים הסובבים אותה.
במקביל, ימשיכו מתנדבות ומתנדבי מד"א מהוד השרון להפעיל את האמבולנס שפעל בתחנה עד היום כבשגרה.
מעל 100 עובדות/ים ומתנדבות/ים, מהם כ- 50 מתנדבות/י נוער שמאיישים את תחנת מד״א בהוד השרון. התחנה משרתת את תושבות ותושבי העיר, המונים למעלה מ-68 אלף נפש, את הנהגות והנהגים בצירים המרכזיים ואת תושבות ותושבי יישובי הסביבה. הפעלת הניידת החדשה לטיפול נמרץ התאפשרה הודות לתהליך שיפור השירותים של מד"א ולשיתוף הפעולה עם עיריית הוד השרון בראשות מר אמיר כוכבי.

הניידת המתקדמת תופעל על ידי פאראמדיקים של מד"א, תאפשר מתן מגוון רחב יותר של טיפולים למצבי חירום מורכבים ומסובכים ותסייע לקצר את זמני ההגעה של צוותי מד"א במקרה חירום רפואי.

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי: "נקודת ההזנקה העירונית והשירותים הניתנים ממנה כמו עשרות דפיברילטורים חכמים שפרסנו במרחב הציבורי הפתוח ובמבני ציבור, נועדו לצמצם את זמן התגובה לאירועים בריאותיים במרחב הפרטי והציבורי. הוד השרון מקדמת בריאות וחיים נכונים אך נערכת כל הזמן כדי לתת מעני חירום בבית ומחוץ לו. נמשיך לשמור ולפעול לבריאות ובטיחות הקהילה, תודה למד"א על שיתוף הפעולה".

מנהל מרחב ירקון במד״א דורי חיים: "מגן דוד אדום פועל רבות במטרה לשפר את השירותים אותם הוא מעניק לאזרחים ולקצר את זמני התגובה. אני מודה לראש העיר מר אמיר כוכבי על שיתוף הפעולה שהוביל להצבת והפעלת הניידת טיפול נמרץ בעיר, אשר תסייע להציל חיים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן