שנת הלימודים מתחילה היום בסימן של שינוי ותקווה.

השינוי במערכת החינוך העירונית, אותו אנחנו מובילים בשנים האחרונות, אשר מקדם התחדשות, בחירה וגיוון, נושא פרי ומביא להצלחות גדולות במערכת החינוך שלנו ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי בטור אישי לפתיחת שנת הלימודים

ראש העירייה אמיר כוכבי
הגיע הזמן שהמדינה תגנוז את תוכנית הבניה בתע"ש

השינוי במערכת החינוך העירונית, אותו אנחנו מובילים בשנים האחרונות, אשר מקדם התחדשות, בחירה וגיוון, נושא פרי ומביא להצלחות גדולות במערכת החינוך שלנו  אנו רואים זאת לאורך כל הרצף החינוכי, אך זכינו השבוע לקבל על כך אישור ממשרד החינוך עת שלושת התיכונים בעיר שנמדדו: רמון, הדרים ומוסינזון, זכו לראשונה שלושתם ביחד בתעודת הצטיינות פדגוגית וערכית ממשרד החינוך. השיפור המתמיד הזה מייצר את התקווה המקומית.

במישור הלאומי, הדיונים בין נציגי המורים למדינה, היו ארוכים ומתישים, אבל הביאו עימם את תחילתו של השינוי שמערכת החינוך כה זקוקה לו. שינוי שמחזק את המודעות של המערכת לצרכי התלמידות והתלמידים, לצד שיפור התנאים של צוותי החינוך והגדרת מדדים שיאפשרו בקרה טובה יותר על איכות הלמידה וההוראה.

ההסכמים בין המורים למדינה, צריכים להיות רק תחילתו של תהליך. על כולנו – ממשלה, מורים, מנהלים, הורים, תלמידים וכמובן הרשויות המקומיות, להמשיך ולפעול כדי להוביל תהליכים ושינויים מבניים שיאפשרו את חיזוקה של מערכת החינוך, האחראית על העתיד של כולנו.

מערכת חינוך שעלינו לעשות כל שניתן כדי שתיתן בידי הילדות והילדים שלנו את הידע והכלים להיות לא רק תלמידות ותלמידים טובים, אלא בעיקר בנות ובני אדם טובים יותר האחד לשניה.

שנת הלימודים תשפ"ג נפתחת בהוד השרון לאחר קיץ שבו ביצענו שיפוצים ובינוי חדש בהיקפים חסרי תקדים בבתי הספר בעיר, הכל כדי לאפשר לכלל התלמידות והתלמידים חוויית למידה עדכנית ונעימה, גם אם הם לומדים בבתי ספר ותיקים בני עשרות שנים.

לצד ההשקעה בבתי הספר, השקענו השנה גם בהקמתם של אולמות ספורט בשכונת 1200 (שבנייתו הסתיימה) ובתיכון השקמים (שבשלבי בנייה), כמו גם בהצטיידות בתי הספר בציוד חדשני ומתקדם.

הוד השרון היא עיר מתפתחת וצומחת ואנו פועלים כל העת בכדי לתת בידי מערכת החינוך העירונית את מירב הכלים לצמוח ולגדול ולאפשר לתלמידות ולתלמידים את הכלים הטובים ביותר לרכוש ידע וערכים.

למרות הסכם השכר האחרון, מערכת החינוך ממשיכה לסבול ממחסור מתמשך בתקציבים ובתשומת לב, לכן העירייה פועלת בכדי לחזק את ההשקעה העירונית במערכת החינוך, כדי להעמיד לרשות התלמידות והתלמידים את המתקנים הטובים ביותר ולהעצים את מקצועיותם של צוותי החינוך בעיר.

החינוך הוא חלק מהקהילה שלנו בהוד השרון, לכן גם החשיבות הרבה שאנו רואים בחינוך הבלתי פורמאלי, בחיזוק הפעילות לגיל הרך, בתנועות הנוער העירוניות ובשורה של פעילויות חינוך והעשרה שגם השנה יזכו לתמיכה נרחבת של העירייה.

היום זה הוא יום מרגש בעבור כולנו, גם בעבורי כאבא שהוא גם ראש עירייה. יום שבו אנו רואים ברכה בעמלנו, אך לא שוכחים כי עלינו להמשיך לפעול, להשקיע ולסייע למערכת החינוך להשתפר ולהתחזק, כדי לייצר לילדינו את העתיד הטוב ביותר האפשרי.

אני שולח איחולי הצלחה לכל התלמידות והתלמידים, המורות, המורים, המנהלות והמנהלים, ההורים וכמובן גם לעובדות ועובדי העירייה בכלל ואגף החינוך העירוני בפרט, שפעלו בשבועות האחרונים ימים כלילות, בכדי להביא לפתיחה טובה ומוצלחת של שנת הלימודים.

שתהיה לכולנו שנת לימודים טובה ושלא נפסיק ללמוד ולהשתפר!

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן