רגע לפני שבת דיירי הבניינים שפונו חוזרים הביתה

דיירות ודיירי רחוב הצנחנים 4, 6 ו- 8 קיבלו הודעה כי הם יכולים לשוב לדירותיהם, זאת לאחר אישורי קונסטרוקטורים שליוו את העבודות שנעשו עד כה ומבטיחות את יציבות הקרקע והכביש.

חוזרים הביתה

דיירות ודיירי רחוב הצנחנים 4, 6 ו- 8 קיבלו הודעה כי הם יכולים לשוב לדירותיהם, זאת לאחר אישורי קונסטרוקטורים שליוו את העבודות שנעשו עד כה ומבטיחות את יציבות הקרקע והכביש. בשעות הקרובות ייפתח הרחוב לתנועה, זאת לאחר שיפונו הכוחות וינוקה הרחוב.

הגורמים המוסמכים במנהל הנדסה של עיריית הוד השרון ימשיכו בתחקור האירוע ובפיקוח מול כל הגורמים הרלבנטיים כדי לבדוק את הנסיבות לאירוע ולוודא טיפול בנזקים.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "פעלנו לייצב את הקרקע באמצעות עבודות מילוי הבור בבטון גמיש, ועם אישור קונסטרוקטורים ויועצי בטיחות אנו שמחים שהדיירות והדיירים יוכלו להיות בשבת בבתיהם. מהרגע הראשון, בטיחות הדיירות והדיירים היתה בראש מעיינינו לכן נקטנו משנה זהירות ודאגנו לפינוי מיידי. כחלק מתפיסת העירייה עשינו כל שניתן בכדי להקל עליהן.ם ולספק לכל אחת ואחד מהם את מעטפת התמיכה המיטבית.
העירייה תמשיך לתחקר את האירוע אל מול כל הגורמים הרלוונטיים ותעשה כל מה שדרוש, על מנת להבטיח כי עבודות התיקון יסתיימו במהרה, תוך הקפדה על בטיחות הדיירים והחזרת תשתיות תקשורת שנפגעו במהלך האירוע. תודה לצוותי ההנדסה, לכוחות החירום, לעובדות ועובדי העירייה שעבדו מסביב לשעון ובמיוחד לתושבות והתושבים על הסבלנות וההבנה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן