קטטה המונית ברחוב הבנים בערב יום הכיפורים: "הגיע הזמן שתהיה בעיר נקודת שיטור מסודרת"

קטטה אלימה בין תושבי העיר ברחוב הבנים בערב יום הכיפורים הובילה למעצרם של מספר חשודים ופציעתם של אזרחים. מירום שיף, יו"ר הנהגת ההורים היישובית והארצית מתייחס בחומרה למקרה האלימות: "צריך להקים בעיר תחנת שיטור שתטפל בכל מקרי האלימות שמתרחשים בעיר. כרגע לא רק שאין תחנת שיטור, אין גם תחנת משמר אזרחי

אזרחי הוד השרון דיווחו על מספר קטטות שפרצו ברחבי העיר במהלך ערב יום הכיפורים כשהקטטה המרכזית התרחשה סמוך לשעה 1:00 בלילה ברחוב הבנים סמוך למסעדת אנג'לינה.

מיכל גבריאלי, תושבת העיר שילדיה היו עדים לקטטה: "שני ילדיי, בתי ובני יצאו לטייל עם חבריהם ברחבי הוד השרון. סמוך לשעה 1:00 בלילה, הם ראו חבורה של נערים משליכים אבנים מאחד הבניינים ויורים באמצעות סוג של רובה גומי על העוברים והשבים. כשאחד הנערים שהסתובב במקום העיר להם, החבורה ירדה בריצה והחלה לתקוף אותו".

גבריאלי מספרת שבתה מספרת שהכל קרה תוך שניות. "החבורה ששהתה בבניין רצה כאחוזת אמוק אל הנער והחלה להכות אותו. בני שהיה המום, סיפר שהרבה אנשים התקשרו למשטרה ושהיו שם כמה בני נוער שניסו לעזור לנער שהותקף, אבל גם הם 'חטפו' מכות מאותם נערים. בתי שטיילה עם חברותיה, נקלעה שלא באשמתה לסיטואציה מפחידה. היא וחברותיה ניסו לברוח מההמון הסוער ואחת מחברותיה 'חטפה' כיסא בראש. שני ילדיי ובעיקר בתי חזרו מזועזעים הביתה. הם סיפרו שהבחור שהעיר לחבורה 'חטף' מכות קשות – בעיטות והשלכת כיסאות, לא היה לו סיכוי נגדם. מזעזע אותי לחשוב שאני שולחת את ילדיי לטייל בעיר בערב יום הכיפורים והם חוזרים הביתה מבועתים ומזועזעים".

ראש העירייה אמיר כוכבי
הגיע הזמן שהמדינה תגנוז את תוכנית הבניה בתע"ש

ראש העיר אמיר כוכבי, התייחס למקרה בדף הפייסבוק שלו: "בשל מספר אירועי אלימות במהלך החג מספר צעירים עוכבו לחקירה. חלקם חשודים גם באירוע אלימות טרם החג. כואב לראות את המראות ולדעת שגם בקרבנו יש אלימות חסרת תכלית, אבל במקביל למאמץ לגדוע את האלימות באיבה, לא ניתן לאירועים של פורעי חוק נקודתיים להכתים קהילה שלמה. אנחנו כעיר נמשיך להגביר את האור ולחזק את הקהילות השונות, כדי להראות לכל מי שבוחר בדרך האלימה, שלא זאת דרכנו".

מרום שיף: "יום הכיפורים הוא יום של מחילה וחשבון נפש – לא של מעשי אלימות. אני לא מכיר את פרטי המקרה אך מגנה כל מעשה אלימות. הגיע הזמן שנתעלה על עצמנו ונהיה מאוחדים. כיו"ר הנהגת ההורים בעיר ולאור מה שקרה, אני חושב שהגיע הזמן להקים בעיר תחנת שיטור שתספק מענה במקרים כאלו".

מדוברות משטרת מרחב שרון נמסר: המקרה נמצא בחקירה.

מרום שיף יו"ר הנהגת ההורים בהוד השרון
מרום שיף יו"ר הנהגת ההורים בהוד השרון

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן