צימרים בצפון לחופשה בריאה

הבריאות שלכם חשובה לכם? צימרים בצפון מספקים את המענה המלא לחופשה מפנקת ובריאה לזוגות צעירים ולכל המשפחה

צילום: ארנולד בר, אחוזת מאיה
צילום: ארנולד בר, אחוזת מאיה

זהו, אתם מרגישים שאתם כבר לא יכולים יותר. אם לא תצאו לחופשה כאן ועכשיו, פשוט תשתגעו. רבים מאתנו מכירים את התחושה הזו. היא הופכת לחלק מחיינו העמוסים בעבודה, סידורים, ענייני משפחה ועוד. כדי להפחית מהמתח והלחץ, טוב לקחת פסק זמן ולצאת לחופשה אמיתית. למטרה זו בדיוק עומדים צימרים בצפון שיש בהם את כל הדרוש לחופשה המושלמת. אז עשו לעצמכם טובה והזמינו מקומות בצימר לכם ולאנשים שאתם אוהבים. ההנאה מובטחת. 

לצאת לצימר ולשמור על הבריאות

כולנו יודעים שחופשה תורמת רבות לבריאות. אם אתם גורו של בריאות, ידוע לכם בוודאי עד כמה טוב לצאת לחופשה כדי להירגע מכל המתח שבו אתם שרויים בו ולהשתחרר. אבל אם אתם רוצים ללכת עם הבריאות עד הסוף, צימרים בצפון מספקים את המענה המלא:

מתחם שלם של ספא.

בצימר מושקע בצפון יש לכם מתחם ספא הכולל ג'קוזי, תחליבים מפנקים, כמה בקבוקי יין ועיסוי שאתם יכולים להזמין מראש. מעבר לכך שמדובר באטרקציה זוגית מרגיעה ומפנקת, היא גם בריאה. המים החמימים של הג'קוזי, למשל, מווסתים את פעימות הלב ומקילים על כאבי השרירים. הם גם מסייעים בניקוי רעלים. במתחם הספא ניתן למצוא גם סאונה יבשה אשר מסייעת לניקוי עור הפנים. ואי אפשר שלא להשלים את כל הפעולות האלה עם עיסוי טוב שנועד לשחרר את כל המקומות הכואבים והתפוסים בגוף.

אתם מחליטים מה אתם אוכלים. 

בצימר עומד לרשותכם מטבח שלם עם כיור, כיריים, תנור וכל מה שאתם צריכים בעצם. כך שניתן להכין כל ארוחה שרק תרצו. תוכלו להביא את כל הירקות והפירות שאתם נוהגים לאכול, את לחם הדגנים הקבוע ודברי החלב דלי השומן. במקום לנסות אוכל של בית מלון שבו לא ברור מה מכינים וכיצד, בצימר אתם אלה שמכינים את הארוחות ויודעים בדיוק מה שמתם. כמובן, אם אתם רוצים לגוון קצת, אפשר ליהנות מארוחת בוקר מוכנה המוצעת על ידי הצימר בתוספת תשלום או לבקר בבתי קפה ומסעדות באזור הצפון. 

שפע של הזדמנויות לעשות כושר. 

מי אמר שאתם לא יכולים לשמור על כושר כאשר אתם נמצאים בחופשה? ובכן, בצימר בצפון יש מגוון רחב של הזדמנויות לעשות זאת. דבר ראשון, ניתן ליהנות מבריכה פרטית לאורך כל הדרך. הבריכה של הצימר עומדת לרשותכם כל הזמן, כך שניתן לעשות כמה בריכות שרק תרצו בכל שעות היום. כמו כן, ניתן לעשות תרגילים וכושר בגינה הפרטית של הצימר, יש מקום לסקווטים, כפיפות בטן, אימוני קרדיו ועוד. ואם אתם רוצים לצאת קצת מגבולות הצימר, תוכלו בהחלט לעשות זאת ולצאת להליכה או ריצה על רקע הנוף המדהים. 

לא צריכים לדאוג לשום דבר ומתנתקים מהכול. 

בצימר יש את כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מחופשה טובה ללא דאגות. אם במקומות אחרים עליכם לדאוג לחדר בבית מלון או להזמנת אטרקציות, הרי בחופשה בצימר דבר אינו יכול להשתבש. כי מלבד המטבח, הבריכה, מתחם הספא והבריכה הפרטית, יש לכם סלון, חדרי שינה, פינות אוכל, פינות ישיבה מרווחות ועוד. לצד זאת, יש לכם גם שפע של אטרקציות בתוך הצימר ומחוצה לו. בתוך הצימר תוכלו ליהנות משולחנות משחק, ואילו מחוץ לצימר אפשר ליהנות משפע של אטרקציות צפוניות: טיולי נחלים, רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים, שייט, סדנאות אמנות ואוכל ועוד. 

מתחברים אל הטבע. 

הטבע הירוק משפיע לטובה על מוחו של האדם. לא לחינם אנו ששים למלא את ביתינו בעציצים ירוקים וצבעוניים. ובכן, בצימר בצפון הטבע מכה במלוא העוצמה ומעניק לכם תחושה של רוגע ושלווה. אם תבקרו בצימר בחודשי האביב, תוכלו לזכות בפריחה משגעת ובריחות משכרים. אבל גם אם אתם מגיעים בשאר חודשי השנה, תוכלו ליהנות ממראה ירוק ורענן, כמו שכולם אוהבים. 

צילום: ארנולד בר, אחוזת מאיה

צימרים בצפון – לא רק לחופשות

המיוחד בצימרים בצפון הוא שהם אינם מתאימים לחופשות בלבד. למעשה, ניתן לנצל את השטח העצום שלהם למגוון הופעות ואירועים. לדוגמה, מבין האירועים הבולטים ביותר שאפשר לערוך הם מסיבות בר מצווה ובת מצווה. אין ילד או ילדה שלא רוצים לחגוג בענק את המסיבה החשובה ביותר בחייהם, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להזמין את כולם לצימר. בצימר יש מקום לא רק לפעילויות כמו בריכה או שולחנות משחק, אלא גם להפעלות מגוונות כמו פלייסטיישן או קוסמים שעושים הפעלות משעשעות ומצחיקות. 

מסיבה נוספת שאוהבים לערוך בצימר היא מסיבת רווקים/ רווקות. רגע לפני שהחתן והכלה נכנסים למחויבות עמוקה למשך כל שנות חייהם, עורכים לכבודתם מסיבה מהסרטים (לכל אחד בנפרד, כמובן) והופכים את כל האירוע לחוויה בלתי נשכחת. כמובן, הצימר פתוח למסיבות שונות של צעירים כמו מסיבות סטודנטים או מסיבות גיוס/ שחרור. כי כשיש בריכה פרטית, מוזיקה טובה ואלכוהול, מי צריך יותר מזה?

אירוע נפוץ נוסף בצימר הוא אירוע לעובדים. זה יכול להיות יום/ ערב גיבוש לעובדים או כנס רציני ומכובד. בערב הגיבוש נהנים מנהלים ועובדים משפע של פעילויות, ובעיקר קופצים לבריכה, שוברים את הקרח ונהנים ממשחקי כדור. אם מדובר בכנס יוקרתי, יש שפע של מקום בצימר כדי לערוך שולחנות עם קייטרינג וכיבוד, וגם להציג מצגת בגינה המעוצבת, אם יש בכך צורך. לצד הכנסים שמארגנת החברה, קיימת אפשרות לארגן בצימר שפע של הרצאות וערבים מיוחדים דוגמת ערב התרמה לארגון מסוים או ערב העצמה נשית. כשיש לכם מקום רב בצימר, השמים הם הגבול. 

וכמובן, בואו לא נשכח את המטרה הראשונית של הצימר: לספק לכם חופשה חלומית מהסרטים. בראש ובראשונה, הצימר מיועד לזוגות, משפחות או חברים טובים שפשוט חייבים לצאת לחופשה מרגיעה ומספקת דווקא עכשיו.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן