פזמון לחסרי הבית

סי הימן וחמי רודנר, היו בין האומנים הבולטים     שהופיעו בהתנדבות 'בפסטיבל בסוודר' בבר הבאבי בהוד השרון. כל מי שהגיע לצפות באומנים תרם סוודר או בגד חורפי למען דירי הרחוב

סי הימן: "אני מוותיקי המשתתפים. בעיני מוזיקה יכולה לייצר גשר לתרומה לקהילה. תמיד יש מישהו שיותר קשה לו גם אם אתה עובר תקופה קשה. כל הסיפור של דרי הרחוב, הסיוע והעזרה לזולת בייחוד בימי החורף הקרים, מביאים אותי לשתף פעולה עם הפרויקט של ליאור לוי בכל שנה. לא משנה מה – תמיד אני שם".  

בשבוע שעבר ראיינו את ליאור לוי, תושב הוד השרון שאחראי על הפרויקט "פסטיבל בסוודר שרץ ברחבי הארץ 10 שנים. לוי, 45 מהוד השרון, רכז בבתי חולים מטעם עמותת גדולים מהחיים, יזם פרויקט חברתי התנדבותי – "פסטיבל בסוודר", באמצעותו הוא מתרים עבור חסרי הבית שמיכה או סוודר בתמורה להופעה של מיטב הזמרים. 

לדבריו, האירוע בהוד השרון זכה להצלחה. "זה מחמם לראות את כל התושבים מהאזור מצבעים ברגליים ומגיעים לערב הפסטיבל. כולם הגיעו עם פריט לבוש והצלחנו לגייס המון שקיות עם בגדים שאותם נחלק בימים הקרובים לחסרי הבית", הוא אומר. 

חמי רודנר: "אני האומן הכי וותיק 'בפסטיבל בסוודר' אני מוצא את עצמי כל שנה נענה לליאור בשמחה וממתין לטלפון שלו. מדובר בפרויקט מקסים וחשוב שמחבר מוזיקה ללב האנשים". 

מירב תושבת העיר שתרמה סוודר: "הגעתי למקום המקסים הזה לאחר ששמעתי על הפרויקט. אני מקווה שהוא ימשיך לעוד מקומות בארץ ובעולם. מדובר בפרויקט מקסים שמחמם את הלב. הוא מסייע לנו לעזור לאנשים שקופאים מקור וגם מאפשר לנו ליהנות".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן