על תבונה ורגישות

בני משפחת דואני שהקימו אנדרטה לזכרה של אמם – מרים דואני במושב אלישמע, נחרדו לגלות כי עובדי חברת החשמל הרסו בשוגג את המתחם. בני המשפחה: "אם הרסתם לפחות תתנצלו"

זיוה בתה של מרים: "אמי נהרגה לפני 20 שנים, בצומת אלישמע, כשנהג משאית שלא עצר בעצור התנגש ברכב של הורי. אמי נהרגה ואילו אבי נשאר בחיים אך נאלץ לעבור שיקום. מאז התאונה חיינו התרסקו. היינו אז ילדים קטנים ללא אם. הגינה והאנדרטה שאבי הקים כאן במושב סמוך לבית, סיפקה לנו מקור לנחמה". 

בני המשפחה שטיפחו את הגינה במשך שנים ונהגו לשבת בה בימים קשים, מספרים על הריסתה על ידי חברת החשמל. 

משה דואני אב המשפחה ובעלה של מרים ז"ל: "ביום שישי בבוקר, התעוררנו לגלות את הזוועה הזו. עבדי חברת החשמל הגיעו לגזום את העצים שחלקם טיפסו אל חוטי החשמל. הם עשו זאת ללא כל רגישות – גזמו עצים וצמחים שכלל לא הפריעו, השליכו את הגזם לכל עבר ושברו את החנוכייה שהייתה מוצבת על האנדרטה".

פניתם לחברת החשמל?

זיוה: "כן. התקשרנו ואף תייגנו אותם כמעט בכל הדרכים. מאז יום שישי בבוקר אף אחד לא הגיע לכאן. אבי ובני המשפחה פינו את הענפים בעצמם וניקו את הגינה. החנוכייה נשלחה לתיקון והיא תשוב אלינו לקראת החג. אמי נהרה בחנוכה ואנחנו רוצים להזמין את תושבי המושב להדליק אתנו נרות בחג".

זיוה מספרת שאמה הייתה אישה בעלת נוכחות ומוכרת לכולם. היא סייעה לרבים מבני המושב והייתה כולה לב. מותה הטראגי הותיר את ילדיה הקטנים להתמודד עם שברון הלב לאחר לכתה. 

"אמי הייתה רק בת 46 במותה. היינו ילדים קטנים, אחותי הקטנה הייתה אז רק בכיתה ד'. הגינה הזו היא הכל בשבילנו. אנחנו מצפים מחברת החשמל לנהוג ביתר רגישות כשמדובר במקומות כאלו. לצערנו אף אחד לא בא להתנצל – הם שברו והלכו". 

מחברת החשמל נמסר בתגובה: אנו מצרים על האירוע החריג והוא מטופל באופן מידי. חברת החשמל מבצעת גיזום בקרבת רשתות חשמל במסגרת הכנות לעונת החורף הקרובה, כדי למנוע הפרעות באספקת החשמל. בתאריך 21.10.2021 בוצע גיזום במושב אלישמע, פניית 'הוד השרו ניוז' הועברה לבירור ולטיפול אל מול הקבלן המבצע, אשר יצר קשר עם משפחת דואני להביע את התנצלותו על המקרה ולטפל בנזק שנגרם באופן אישי. הקבלן יקרא לשיחת הבהרה בעניין זה, ולמניעת אירועים דומים בעתיד. 

חשוב לציין, כי על פי הנהלים הגזם צריך להיות מפונה באותו היום או למחרת. עוד נציין כי, במקרים בהם נגרם ללקוח נזק עקב עבודות חברת החשמל, ניתן לפנות בכתב למחלקת פניות לקוחות וכל מקרה ייבדק לגופו ובמידת הצורך ובהתאם לאמות המידה הלקוח יפוצה בגין הנזק. אנו מתנצלים על עוגמת הנפש והנזק שנגרם וכאמור נבצע את כל הפעילות הנדרשת למניעת הישנות אירועים כאלו.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן