עיריית הוד השרון לא שוברת את שביתת המורים

עיריית הוד השרון פרסמה כי נכון לעכשיו לא תשבר שביתת המורים בעיר, אמיר כוכבי "זאת החלטה לא פשוטה. אנחנו מבינים את המשמעויות כלפי ההורים"

 

שביתת המורים בהוד השרון נשמרת

שביתת המורים העלתה דילמה לא פשוטה בקרב ראשי הערים האם לקיימה ולהצטרף למאבק המורים או להענות לציבור שמבקש למצוא פתרון, ראש עיריית הוד השרון פרסם הודעה כי עיריית הוד השרון, לא תשבור את השביתה.

"לא נשבור שביתה. בינתיים. זאת החלטה לא פשוטה. אנחנו מבינים את המשמעויות כלפי ההורים – וזה לא שעם כל מה שיפה בן דויד אומרת, אנחנו מסכימים. אבל במהלכים שנעשו בימים האחרונים ונועדו לשבור את הנהגת המורות והמורים, יש חוסר תום לב שמשפיע באופן ישיר ורע מאוד על מערכת החינוך של כולנו – לא בשנים הבאות, אלא מהראשון לספטמבר הקרוב.

כדי להיות מסוגלים להישיר מבט ולהגיד לילדות והילדים שלנו שהתאמצנו באמת לשנות – החלטתי עם הצוות המקצועי באגף החינוך, לאפשר להסתדרות המורים להמשיך להתנהל מול משרד האוצר עד תחילת השבוע, בתקווה שהלחץ שגם אנחנו, ראשי הרשויות שמסרבים לפגוע בדור העתיד מפעילים, ישא פרי ויביא לפיתרון טוב ומיטיב. אפשר לאהוב את מאבק המורים או לא לאהוב אותו, אי אפשר להתעלם מהבעיות השורשיות שגרמו לו.

התפקיד שלנו בשלטון המקומי הוא להבטיח חינוך טוב לילדות לילדים להבטיח שיהיו להם די מורות ומורים עם הכלים, ההכשרה והמוטיבציה. כרגע זה בסימן שאלה. אין לנו מספיק מורות ומורים לפתוח את שנת הלימודים בספטמבר. בשנתיים האחרונות לא היו מספיק גננות וסייעות והמאבק שלנו לקיים מערכת חינוך לגיל הרך, היה הישרדותי. המצב רק יחמיר אם נמשיך לזלזל בעבודתן, בתנאיהן ובהכשרתן של צוותי החינוך.

אנחנו מייצרים אפשרויות חלופיות למחר לילדות ולילדים, בלי לפגוע במאבק המורות והמורים. (רשימה בהמשך) אנחנו לא מציעים מסגרות חלופיות שיפגעו בצוותים, אנחנו כן מציעים פעילויות חלופיות – הצגות, סיורים מודרכים והפעלות. אני יודע שזה רחוק מלתת מענה מלא להורים, אבל בשביל מענה" מלא צריך מערכת חינוך מתפקדת.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן