עיריית הוד השרון בהחלטה תקדימית תממן תכניות לימוד שיפסלו

עיריית הוד השרון תממן תכניות לימוד שיפסלו על ידי סגן השר אבי מעוז אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "ההחלטה מבטיחה כי רפורמת הגפ״ן וההסכמים הקואליציוניים לא יפגעו במערכת החינוך העירונית בהוד השרון"

ראש העירייה אמיר כוכבי
הגיע הזמן שהמדינה תגנוז את תוכנית הבניה בתע"ש

מועצת עיריית הוד השרון אישרה מנגנון תקציבי מיוחד למימון תכניות לימוד שיוצאו מתוכניות היחידה לתוכניות מיוחדות במשרד החינוך, בעקבות העברתה לאחריותו של סגן השר אבי מעוז ממפלגת נעם.

ההחלטה התקבלה פה אחד, כולל נציגי ונציגות הליכוד ומפלגות קואליציה נוספות המיוצגות במועצה. ההצבעה נערכה בעקבות בקשה לדיון בנושא השלכות ההסכמים הקואליציוניים על תכניות הלימוד בעיר ומתוך רצון להקפיא תמונת מצב פדגוגית ליברלית כמו לפני רפורמת הגפן והעברת היחידה לסגן השר מעוז.

בהחלטת מועצת העיר נכתב כי מטרתה היא "לאפשר שוויון חינוכי בכלל בתי הספר בעיר, לכל הזרמים, לפי האג'נדה החינוכית של קהילות בתי הספר השונים ובהתאם לערכי העיר הוד השרון". בהתאם להחלטה, במידה ואכן תהיה הוצאת תכנים ליברליים ממאגר התוכניות, תישא העירייה במלוא המימון של תכניות שייפסלו על ידי היחידה, אך יתבקשו על ידי בתי ספר בעיר.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "ההחלטה מבטיחה כי רפורמת הגפ״ן וההסכמים הקואליציוניים לא יפגעו במערכת החינוך העירונית בהוד השרון, שתמשיך לאפשר לכל קהילות בתי הספר לבחור ממגוון התוכניות המקדמות שוויון וערכים של הכרת האחר, גם אם תהיה פגיעה במסגרת היחידה לתוכניות מיוחדות. אני גאה במועצת העיר שהצביעה פה אחד להבטיח את השוויון והפלורליזם החינוכי בעיר, בהתאם לאופי הקהילות בעיר ולשימור העצמאות של מנהלות ומנהלי בתי הספר ואגף החינוך".

"אל מול הניסיון של השלטון המרכזי להשפיע על מרקם החיים של התושבות והתושבים שלנו, עיריית הוד השרון והשלטון המקומי כולו מחוייבות ומחוייבים לתת מענים שיתאים לאוכלוסיית המקום וערכיה – כך נהגנו כשהפעלנו תחבורה ציבורית בשבתות וחגים, כך אנו נאלצים לנהוג כעת אל מול האיום בפסילה פוליטית של תכניות לימוד".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן