"נכנסו ברכבכם? עדיף שתמשיכו לנסוע"

שלמה יצחק, תושב הוד השרון עבר תקיפה מזעזעת סמוך בכביש 55. שלושה גברים שדדו את רכבו – נכנסו בו בכוונה וכשיצא מהרכב תקפו אותו וגנבו את רכבו

שלמה יצחק הותקף ורכבו נשדד

שלמה יצחק, תושב הוד השרון מצא את עצמו לפני שלושה שבועות זרוק בוואדי ומחוסר הכרה לכמה שניות. לאחר שפקח את עיניו הבין כי נפל לתרגיל עוקץ של גנבי מכוניות מיומנים. 

"אני רוצה להזהיר נהגים אחרים. אל תצאו מהרכב שלכם במקומות חשוכים וכשאתם לבדכם. אני נפלתי קורבן לגנבי מכוניות ולא רוצה שמה שקרה לי יקרה לאחרים". 

שלמה יצחק, שמוכר לרבים מתושבי העיר וממתין להשתלת כליה, נסע לבקר חברים בישוב צופים. בדרכו חזרה להוד השרון, סמוך לשעה 19:30, אחד הרכבים שהיו על הכביש נכנס בו מצדו.

"לא הבנתי מה קרה, ירדתי מהרכב כדי להחליף פרטים כשלפתע בלי שום התראה מוקדמת קבלתי אגרוף לפנים ומכות בשאר חלקי גופי. שלושת הגברים שירדו מהמכונית תקפו אותי והשליכו אותי לוואדי הסמוך. אני זוכר שצעקתי להם שיעזבו אותי.  איבדתי את ההכרה לכמה שניות וכשפקחתי את עיניי כל מה שעבר לי בראש היה שאולי אני אשם והם התעצבנו. עליתי בכוחותיי האחרונים לכביש וראיתי שהרכב שלי נעלם. באותו הרגע הבנתי שנפלתי לתרגיל עוקץ". 

מה עבר לך בראש באותם הרגעים של התקיפה?

"רציתי רק שיעזבו אותי. אני אומנם אדם חזק יחסית, אבל לא היה לי שום סיכוי נגד שלושה גברים ועוד במצבי הבריאותי. כשעליתי לכביש חיפשתי עזרה לקח זמן עד שמישהו הבחין בי. הזעקתי את המשטרה שלקחו אותי לגביית עדות. הגשתי תלונה במשטרה ועד לרגעים אלו הרכב או הגנבים לא נמצאו. מהמשטרה נמסר לי שהעניין נמצא בחקירה". 

שלמה מציין שמאז המקרה הוא סובל מסיוטים ופחדים "אני לא ממליץ לכולם לשים לב ולא לפתוח את הדלת או לרדת מהרכב בכל מקרה של תאונה. בייחוד שלא מדובר בכבישים עירוניים והומי אדם. עדיף לספוג את עלות התיקון ולא מכות רצח".  

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. אשר בוהדנה הגב

    השם ישמריך ויחזק אותך גיסי היקר. אדם מדהים שעוזר לכולם אני בטוח אילו אותם כילאות הכירו אותך באמת לעולם לא היו עושים לך את זה. אבל כמו שכולנו מבינים לבני דודים המרושעים שהשם ינקום את כאבך ויגרום להם כאב וצער רב. אילו הם ידעו כמה אתה עוזר גם לאותם כילאות לא היו פוגעים בך. אבל ככה הם ולכן נולד הפתגם אין אמונה בגויים 40 שנה בקבר. זה פתגם שנולד מדורי דורות של יהודים שחיו אכלו וגדלו עם אותם כילאות שבגדו בהרף עיין…..שמור על עצמך אחי . כי ממשלה כמו שלנו לא דואגת לילדיה בתחושה זה כמו אישה שיולדת וזורקת את ילדיה
    תהיה חזק אנחנו איתך ולצידך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן