נויה נאקסון מהוד השרון – אלופת המדינה בהחלקה אומנותית על הקרח

נויה נאקסון, שוב מביאה הישגים וגאווה להוד השרון. תלמידת כיתה ד' בבית הספר הירוק, שרק לפני 3 שנים החלה להתאמן בהחלקה אומנותית על הקרח, זכתה בשבוע שעבר באליפות ישראל עד גיל 11 (קטגוריית Cubs).

הזכייה באליפות בתחרות שנערכה בחולון, היא ההישג הגדול ביותר של נויה שלמרות גילה הצעיר והזמן המועט יחסית בו היא עוסקת בהחלקה אומנותית, יש מאחוריה כבר שורה של הישגים בהם מדליית זהב בגמר גביע המדינה ושורה של מדליות בסבבי גביע המדינה ואליפויות שונות.

נויה: "אני מאוד מתרגשת מהזכייה, גם כי היו מתחרות מאוד טובות, וגם כי עבדתי מאוד קשה לקראת התחרות. לימדו אותי שאם טועים או נכשלים בדרך, צריך לא להתייחס לזה, אלא רק ללמוד מה ניתן לעשות טוב לפעם הבאה, וזה מה שעשיתי. אפילו בתחרות הזאת נפלתי באמצע הסולו וכמו שלימדו אותי, קמתי והמשכתי. הכי חשוב ליהנות ולא לוותר, זו הדרך להצליח".

חופית ואלדר, הוריה של נויה, מספרים שמאותו הרגע לפני 3 שנים בו קיבלה נויה כמתנת יום הולדת סדנת החלקה על הקרח, היא התאהבה בספורט ולא הפסיקה להשקיע ולהתאמן עשרות שעות, שישה ימים בשבוע. "נויה הוכיחה עד כמה חזק הרצון שלה, עד כמה היא נחושה להתמיד ולהצליח והמדליות הן רק הבונוס", אומר אלדר

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן