"מצאנו בכללית שותפים לדרך"

ראש עיריית הוד השרון השתתף בטקס גזירת הסרט של מרפאת המושבה של כללית, במעמד מנכ"ל כללית רו"ח אלי כהן, ומנהלת מחוז דן-פ"ת ד"ר יעל רייכנברג

צילום :Trend54

בטקס מרשים ורב משתתפים, במעמד ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי, מנכ"ל שירותי בריאות כללית אלי כהן, מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית ד"ר יעל רייכנברג ובכירים נוספים, נערך אמש (1.6) אירוע גזירת הסרט הרשמי בכניסה למרפאת המושבה.

רפואה מותאמת לצרכי התושבים

"מה שאנחנו מביאים איתנו היום לעיר הוד השרון הוא לא פחות ממהפכה בתפיסת הבריאות של תושבי העיר", אמרה ד"ר רייכנברג בדברי הברכה שלה, "על פני קומה וחצי, כמעט 2,000 מ"ר, ריכזנו את השירותים הטובים, המתקדמים והמותאמים ביותר עבור תושבי העיר. בחרנו בפינצטה את העילית של הצוותים הרפואיים שיש בכללית, הבאנו 14 רופאים יועצים במגוון תחומים, ריכזנו את השירותים תחת קורת גג אחת במטרה לייצר רצף טיפולי במסע המטופל".

במתחם, שנפתח בפברואר השנה למטופלים, פועלים מרפאת משפחה וילדים, מתחם רפואה יועצת, מכון פיזיותרפיה, מכון להתפתחות הילד, טיפת חלב, בית מרקחת, מתחם סדנאות ועוד.

כוכבי, רייכנברג וכהן עם צוות המרפאה הראשונית. צילום :Trend54

כשעבר, הווה ועתיד נפגשים

ד"ר רייכנברג התייחסה בדבריה גם לעיצוב של מתחם כיכר המושבה, שמתכתב עם עברה ההיסטורי של מושבת מגדיאל שבימים אלה מציינים 100 שנים להיווסדה.

"מי שמזדמן לכאן יכול לעצום עיניים ובקלות לדמיין את הוד השרון של פעם: עם הניחוח המשכר של התפוזים והשדות שהתפרסו לכל עבר… אני גאה לחנוך את המרפאה כאן היום ומרגישה שבעשייה זו, של הקמת מרפאות ומתן מענה לצרכי התושבים, אנחנו מממשים את חלום והחזון הציוני".

מנכ"ל כללית, רו"ח אלי כהן, החמיא להנהלת מחוז דן-פ"ת ולצוותים הרפואיים הנרגשים, שהשתתפו בטקס יחד עם בני משפחותיהם, על תרומתם לפתיחת המרפאה. כהן התייחס לאזור המתפתח, שממשיך בתנופת הבנייה והאכלוס גם בימים אלה, וייחל לכך שהמרפאה תצמח ותיתן מענה לשנים רבות שעוד יבואו.

צילום : Trend54

רוח הקהילה והמשפחתיות

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, אמר: "כיכר המושבה כולה מתכתבת עם אופי מאוד מיוחד של העיר שלנו: בנייה ענפה והרבה תושבים חדשים לצד כפריות נעימה עם ניחוח נוסטלגי. כשנכנסים למרפאה המרשימה שהקימה כאן כללית, מרגישים מיד את רוח הקהילה והמשפחתיות".

עוד אמר כוכבי: "עם הצמיחה באוכלוסיית האזור, אנחנו רואים עלייה גם בביקושים לשירותי בריאות, ואני מברך על ההשקעה והאיכות הרפואית הניכרת במתחם. עבורי, זו גם הזדמנות לומר תודה לכללית. בתקופת ההתמודדות עם מגפת הקורונה מצאנו בכללית בכלל, ובד"ר רייכנברג וצוותה בפרט, שותפים של ממש במאבק למען בריאות הציבור, שותפות שנמשכת גם כעת, בעיתות שגרה, ואני מודה על כל העזרה והסיוע בארבע השנים האחרונות".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן