מנהלת לתיכון השקמים

שירן דור מונתה למנהלת תיכון השקמים החדש, דור, רכזת שכבה בתיכון רמון ובוגרת אבני ראשה, התוכנית להכשרת מנהלות/ים, נבחרה על ידי ועדת בחינה משולבת לנהל את התיכון החדש והיחודי שנמצא לקראת סיום עבודות וצפוי לקלוט את בוגרות/י חטיבת השקמים.

שירן דור היא אשת חינוך מנוסה, בוגרת תואר ראשון  במדע המדינה ויחסים בינלאומיים ותואר שני בתקשורת.  בשנת 2020 סיימה בהצלחה את  תכנית הכשרת מנהלים מטעם אבני ראשה – המכון למנהיגות בית ספרית.  בשנים האחרונות משמשת שירן כרכזת שכבה וחברת הנהלה בתיכון רמון בעיר. במסגרת תפקידיה בית הספר היא גם מכהנת כמחנכת כיתה , רכזת היסטוריה ורכזת משלחות בית ספריות.  

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "אני שמח על בחירתה של שירן דור לתפקיד לקראת פתיחתו של תיכון השקמים. בית ספר שמוקם בשיתוף הקהילה אותה הוא עתיד לשרת ויהיה בית ספר חדשני ומתקדם באפשרויות שהוא יציע לתלמידות ולתלמידים. ביחד עם שירן ולצד הקמת המבנה, אנו בונים  את צוות ההקמה שילווה את התיכון מיומו הראשון". 

מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך: "שירן הוכיחה בתפקידיה השונים מקצועיות לצד מחוייבות לשילוב בין התחום החברתי ערכי ובין קידום פדגוגיה חדשנית ופורצת דרך. 

אני בטוחה שבזכות יכולותיה הגבוהות והמוטיבציה הרבה שמאפיינת אותה, היא תוביל בגאון את הקמת בית הספר כבית ספר  חדשני ופורץ דרך".

שירן דור, מנהלת תיכון השקמים: "אני מודה לראש העירייה, למנהלת אגף החינוך ולוועדת הבחירה על הזכות להוביל את הקמתו של התיכון. מדובר באתגר משמעותי שעיקרו לא רק הקמת התיכון, אלא לקיחת חלק יחד עם העירייה, ההורים, התלמידים והקהילה בהתוויית דרכו ודמותו. הכנסת תוכן וזהות ייחודית, אל בין קירות הכיתות, אתגר שאני שמחה שנפל בחלקי ליישם". 

תיכון השקמים הוא תיכון עיוני צומח שייפתח בשנת הלימודים תשפ"ב. התיכון מיועד לתלמידי  חטיבת השקמים ולתלמידי העיר המעוניינים ללמוד בבית ספר חדשני ומתקדם. בית הספר מוקם בשיתוף עם צוות היגוי משותף לתלמידים והורים מתוך מטרה לבנות יחד את בית הספר המתאים ביותר לתלמידים ולקהילה. 

בית הספר נבנה בהשקעה תקציבית גדולה  ויהיו בו חללי למידה ייחודיים , מגמת תקשורת רדיו טלויזיה ודיגיטל, לימודי מדעי המחשב ומגמה מדעית טכנולוגית. בבית הספר מוקמות מעבדות מדעים חדשניות, אולם ייחודי למגמה המדעית טכנולוגית, אולפני רדיו וטלוויזיה.

הדמיה של תיכון השקמים

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן