מי דקר את השליח?

"הותקפתי באור יום. שלושה נערים קפצו עליי, אחד מהם דקר אותי ברגלי וגנב ממני את האופניים שלי. אני לא מצליח לישון בלילה. יש לי סיוטים וחרדות"

תקיפה באמצע היום דניאל מואטי



דניאל מואטי, תושב כפר סבא, הותקף ונדקר ככל הנראה על ידי שלושה נערים בני מיעוטים. לדבריו, המקרה קרה אתמול בשעה 13:00 סמוך לבית החולים שלוותה בעיר הוד השרון. "הותקפתי באור יום. שלושה נערים קפצו עליי, אחד מהם דקר אותי ברגלי וגנב ממני את האופניים שלי. אני לא מצליח לישון בלילה. יש לי סיוטים וחרדות. ראשי הערים בעיר צריכים להתעורר ולדאוג לביטחון שלנו"



מואטי בן ה-30 תושב כפר סבא, עבד באותה העת במשמרת 'תן ביס' והיה בדרך למשלוח. כשעמד בפקק תנועה סמוך לבית החולים שלוותה – 3 בני נוער קפצו עליו ואיימו על חייו. "הם היו 3 נערים כבני 17, אחד מהם קפץ עליי, דקר אותי ברגלי ושדד את אופניי תוך כדי צעקות ואיומים על חיי. זיהיתי שהם בני מיעוטים לפי המבטא שלהם״.אתה יכול לתאר אותם?"הם היו רזים, בעלי תספורת קצוצה, התוקף שדקר אותי לבש חולצת אדידס, נעליי ספורט נייק ומכנסיים שחורים. פניתי למשטרה עם אחי שבא לעזור לי. מהמשטרה פינו אותי באמבולנס לבית החולים, שם טיפלו בפצעי הדקירה. למזלי, נפצעתי באורח קל. במשטרה כרגע מחפשים את החשודים במעשה. אני מאוד מקווה שיתפסו אותם. אני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שעברתי. אני לא מצליח להבין איך קורה מקרה כזה באור יום? למה אנחנו לא יכולים לחיות בביטחון ומבקש מכל ראשי הערים בשרון להגביר את הסיורים בערים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן