מהפך הגינות של הוד השרון

15 גינות משחק עירוניות חדשות ומשודרגות תיפתחנה בהוד השרון בתוך שנה

גינת מגדיאל

בתחילת מאי יתחיל אגף שיפור פני העיר בעבודות השדרוג של גינות המורה, הפשוש והאחים. העבודות בגינות צפויות להסתיים עד לתחילת יולי.

בגינת המורה יוצבו מתקני משחק מעץ רוביניה, כשבגינת פשוש ייבנה מתחם כושר ומשחקים בגודל של כ- 700 מ"ר ובו שלל מתקנים להנאת התושבות והתושבים. גינת האחים תכלול גם היא מתחם משולב וחדש של מתקני כושר ומשחקים כמו גם שדרוג תשתיות ונטיעת עצים.

שלוש הגינות תכלולנה גם משטחי גומי איכותיים, ספסלים, שולחנות ומתקני ריהוט רחוב נוספים, בנוסף לעבודות פיתוח נופי וגינון.

בקרוב תחלנה גם העבודות בגינת מגדיאל שעתידה לעבור שדרוג משמעותי בחודשים הקרובים, לאחר הליך שיתוף ציבור, שמטרתו להפוך אותה למותאמת, מכילה ונגישה לקהילות הרבות בסביבה.

במהלך השנה האחרונה עמל האגף לשיפור פני העיר על אפיון מצב גינות המשחק בעיר ואפיון הצרכים בכל אזורי העיר. בהמשך, גובשה על ידי הנהלת האגף תכנית עבודה כוללת להקמת ושדרוג הגינות בעיר. לאור היקפה הנרחב של תוכנית העבודה, פורסם מכרז ייעודי לנושא גינות המשחקים במסגרתו נבחרו מספר ספקים, לצורך ביצוע העבודות השונות הנדרשות בגינות.

לכל גינה בוצע הליך נפרד של אפיון והגדרת צרכים בסיומו נדרשו החברות הזוכות להציע את הצעותיהן שהובאו בפני ועדה מקצועית שבחרה את ההצעה הטובה ביותר לכל גינה וגינה.

גינת האחים

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "הוד השרון היא עיר שמשלבת טבע ירוק ופתוח, לצד שלל גינות עירוניות המאפשרות לכל תושבת ותושב נגישות מרבית לריאה ירוקה מכל מקום בעיר. במהלך הקורונה התחדדה חשיבות השטחים הפנויים וכעירייה קיבלנו החלטה להסיט תקציבים משמעותיים ולהאיץ פיתוח וקידום השטחים הפתוחים והציבוריים מתוך ראייה כוללת וצופה עתיד. כחלק מתוכנית פיתוח זאת נהפוך את גינות המשחק למותאמות לעידן בו אנו חיים, לנעימות ומזמינות יותר לכל הגילאים תוך עמידה על דגשי קיימות וראייה סביבתית. תודה לאגף שפ״ע וכלל השותפות והשותפים על הובלת הליך מכרזי מורכב שמציב את הוד השרון בחזית הפיתוח".

חבר המועצה מאיר חלוואני, מחזיק תיק שיפור פני העיר: "הגינות הללו הן הפירות הראשונים של המכרז הייעודי להקמת גינות משחק, במסגרתו אנו עתידים לשדרג ולהקים כ- 15 גינות משחקים חדשות בעיר בתוך שנה. כל הגינות מוקמות בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר, מבחינת איכות המתקנים ובטיחותם".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן