למה כדאי לרכוש מכונת גלידה?

אם אתם אוהבים גלידה, יש לנו הרגשה שתשמחו לקבל את האפשרות להכין לעצמם גלידה מתי שאתה רוצים, בטעם שאתם הכי אוהבים, בלי לצאת מהבית.

קבלו את כל היתרונות של מכונת גלידה ביתית מקצועית:

גלידה בריאה יותר

גלידה שתכינו במכונה תהיה הרבה יותר בריאה, גם לעומת גלידריה וגם לעומת ארטיקים או סוגים אחרים של גלידה מחנות. גלידות אלה מלאות בדרך כלל בחומרים משמרים, שאתם לא תכניסו למתכונים שלכם. הם גם מלאים בסוכר, שהוא אולי מצרך חשוב בגלידה, אבל בטח לא בכמות שהם שמים.

בלי כאבי בטן

יש מתכוני גלידה נהדרים ופשוטים, שניתן להכין בלי מכונה. עם זאת, כדי לעבוד בלי מכונה גלידה צריכה להיות מלאה בשומן, אחרת לא תוכלו להקציף אוויר לתוכה לפני שתקפיאו אותה. עם מכונת גלידה מתאימה תוכלו להפחית את הסוכר והשומן ועדיין להגיע לתוצאות ממש מעולות.

גלידה טעימה יותר

גם אם יש גלידריה שאתם מאוד אוהבים, תזכרו שבבית יש לכם שליטה מלאה על המרכיבים, ואתם יכולים להכין בדיוק לפי הטעם שלכם ושל בני המשפחה. גלידה טרייה היא חלקה יותר וגם יותר טעימה: בזכות הירידה בכמות השומן, הטעמים יכולים להיות חזקים יותר, והצבעים בהירים יותר.

בקיצור, מכונת גלידה נותנת לכם הרבה יותר שליטה על הטעם של הגלידה שלכם, כך שהיא מאפשרת להכין בדיוק מה שאתם רוצים, בדיוק איך שאתם אוהבים.

פינוקים קפואים נוספים

למרות שמה, מכונת גלידה לא מוגבל רק להכנת גלידה . אפשר להכין דברים כמו סורבה ללא חלב, כל מיני משקאות קרח וקוקטיילים קפואים. ניתן להכין סורבה וגרניטות גם בלי מכונת גלידה, אבל זה באמת גוזל זמן וקשה.

מכונת ביתית חוסכת כסף

אם אתם אוכלים הרבה גלידה, אתם יכולים לחסוך כמות עצומה של כסף על ידי הכנת גלידה בעצמכם. המכונות לא יקרות, ואם תבחרו מכונה איכותית היא תחזיק במשך שנים רבות.

מורידים את צריכת החלב

יותר ויותר אנשים רוצים לצמצם את צריכת מוצרי החלב שלהם, או אפילו להפסיק לגמרי, ולכן גלידות ללא חלב הופכות יותר ויותר פופולריות. למרות זאת, עדיין אין יותר מדי אפשרויות הגונות בחנויות. עם מכונה ביתית, אתם יכולים לשים כמה חלב שאתם רוצים או להשתמש בתחליפים – חלב קוקוס, חלב שיבולת שועל, חלב שקדים וכו'. כמעט את כל התחליפים אפשר להקציף במכונת גלידה.

לא זורקים פירות לפח

מה אתם עושים כאשר פירות מתקלקלים? אם התשובה היא "זורקים אותם" אנחנו יכולים להבין, אבל יש לנו הצעה אחרת – תשתמשו בהם להכנת גלידה. תאמינו או לא, גלידת הפירות הטובה ביותר עשויה מפירות בשלים מדי לאכילה.

אם הפירות כבר לא ראויים בעיניכם למאכל, שלבו אותם במתכוני הגלידה הביתית שלכם ותהנו פעמיים: לא תזרקו אוכל ותאכלו גלידה נפלאה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן