כיתות ז' – י' בהוד השרון שבו אתמול ללימודים

לאחר תקופה ממושכת של למידה מרחוק, שבו אתמול לבתי הספר תלמידות/י כיתות ז' עד י', בהתאם למתווה החזרה ללימודים

דותן מזרחי תלמיד כיתה ז
דותן מזרחי תלמיד כיתה ז

הלימודים מתקיימים יומיים עד שלושה בכל שבוע, בקפסולות של עד עשרים תלמידות/ים. התלמידות/ים וצוות המורות/ים בחטיבת עתידים בהוד השרון סיפרו, כי הם מתרגשות/ים מאוד מהחזרה ללימודים. התלמידות/ים אמרו גם, כי הן/ם התגעגעו לחברות/ים וללמידה בכיתה, לשיעורי הספורט ולטפל בגינת הירק של בית הספר. 

בהתאם להחלטת הממשלה ומשרד הבריאות ניתן גם אישור לקיים לימודים בשטח פתוח בקבוצות של עד עשרים תלמידים, לקיים טיולים חד יומיים במסגרות החינוך שפועלות, וכן לקיים פעילות של תנועות נוער בשטח פתוח. 

אושרה צוק סגנית מנהל חטיבת עתידים

גל קלוג, תלמיד חטיבת עתידים, בן 14, כיתה ח': "אני מאוד שמח לחזור לבית הספר אחרי כל כך הרבה חודשים בבית ולימודים בזום. התגעגעתי לחברים ולכיתה".

דריה גלילי, תלמידת חטיבת עתידים, בת 13, כיתה ח': "נחמד לשוב לבית הספר. לא באנו כמה חודשים לבית הספר וזה מרגיש לי כמו להתחיל שנה חדשה, כמו היום הראשון של בית הספר".

דותן מזרחי, תלמיד חטיבת עתידים, בן 12, כיתה ז': "אני מתרגש לחזור, היה קשה ללמוד בזום במשך כמה חודשים. אני שמח לפגוש תלמידים וחברים".

סגנית מנהלת חטיבת עתידים, אושרה צוק: "ההתרגשות רבה. זה ממש כמו להתחיל שנה חדשה, כיף גדול אחרי שנה של סגרים. גם צוות המורים מאוד מתרגשים ושמחים לפגוש את התלמידים פנים אל פנים".

מנהלת אגף החינוך בעיריית הוד השרון, מיכל אפרתי: "משמח שתלמידות/י כיתות ז' עד י' שבות/ים לפעילות אחרי תקופה ממושכת של למידה מרחוק. בשנה האחרונה הסגרים צמצמו מאוד את המפגשים החברתיים והפדגוגיים ובעירייה התאמצו לתת מענה לתלמידות/ים".



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן