יצאת צדוק

צחי צדוק, טכנאי מוצרי חשמל, זכה לביקור מפתיע של חיים אתגר בביתו שבהוד השרון. צוות התוכנית 'יצאת צדיק' הגיע להעניק לו מדליה על אמינותו ויושרו המקצועי

 

"אני עדיין לא מעקל את מה שקרה. הייתי ממש מופתע. אני לא מחפש מדליות, רק להתפרנס בכבוד ולעזור לאנשים", אומר צחי שמקבל מאות טלפונים נרגשים מחברים משפחה ולקוחות מרוצים".

צחי צדוק, השתתף לפני כחודש ללא ידיעתו בתוכנית 'יצאת צדיק'. תושבת הוד השרון, הזעיקה אותו לביתה באמתלה שהמקרר שלה לא עובד.

צחי ואשתו מעיין – פעילה חברתית בעיר הוד השרון, עוזרים ככל יכולתם לתושבים. צחי מסייע בהתנדבות בכל מה שקשור לתיקונים בבית של עומר וגם בביתם של חיילים בודדים בעיר.

צחי: "לפני כחודש התקשרה אליי אישה ואמרה לי שהמקרר שלה לא נדלק. ניסיתי להסביר ללקוחה בטלפון שתנסה להוציא את קבל המקרר מהשקע כי יכול להיות שמפסק ההגנה שלה לא עובד. בקשתי ממנה שתחבר את המקרר ללא מפסק ההגנה ושתראה אם הוא עובד. היא אמרה שתנסה. יום למחרת היא צלצלה שוב ובקשה שאגיע. אמרתי לה שחבל על התשלום של הביקור ושבכל זאת תנסה להוציא את התקע מהשקע. היא המשיכה להתעקש ובקשה שאגיע. הגעתי לרחוב שנת היובל, הוצאתי את המפסק ההגנה וחיברתי את הקבל ישירות לתקע. המקרר עבד ומבחינתי סיימתי את הקריאה ונסעתי משם.

השבוע הופתעתי לגלות שהשתתפתי ללא ידיעתי בתוכנית 'יצאת צדיק'. ישבתי בבית אחרי יום עבודה כשלפתע נשמעה דפיקה על הדלת. פתחתי את הדלת ולא הבנתי מה חיים אתגר עושה אצלי בבית. אני עדיין בשוק ממה שקרה. אשתי מעיין והילדים המתינו אצל השכנה מקומה שלישית – הם ידעו על הביקור וקראו לבני משפחה וחברים".

מה זה עשה לך?

"מצד אחד זה מאוד מרגש אך מצד שני אני מרגיש שנותנים לי פרס על מה שמחובתי לעשות".

הפכת לסלב?

זכיתי למאות טלפונים זו אהבה שנעים לקבל אותה אבל לאט לאט זה נרגע ואני חוזר למסלול", (הוא אומר בחיוך).

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן