חגיגות יום העצמאות ה- 75 בהוד השרון

שלומי שבת, יסמין מועלם, ברי סחרוף ונינט טייב יופיעו בבמה המרכזית בפארק ארבע עונות. חנן יובל ודני רובס יופיעו בבמת המשפחה סמוך לפארק כל הילדים.

חגיגות יום העצמאות ה- 75, ייפתחו בהוד השרון ביום שלישי 25 באפריל בשעה 20:20.

שלומי שבת יהיה האמן הראשון לעלות ב- 20:45 לבמה המרכזית בפארק ארבע עונות, אחריו יופיעו יסמין מועלם, ברי סחרוף ונינט טייב במופע שיימשך עד לשעות הקטנות של הלילה. המופע המרכזי ייערך בהנחיית גיא הררי ובהשתתפות הקונסרבטוריון העירוני ולהקות מקומיות.

על במת המשפחה, (סמוך לפארק כל הילדים), תתחיל בשעה 20:30 הצגה לילדים של אודי ואביעד. ב- 21:15 יעלה להופיע בבמה חנן יובל וב- 22:30 תחל הופעתו של דני רובס.

סמוך לרחוב ז'בוטינסקי יפעל מתחם "צ'יל אאוט" בהשתתפות אמנים מקומיים: – DJ יניב סתם והרכב הטריו "תילתן".

הכניסה לכל הבמות והמתחמים חופשית – ללא תשלום.

במתחמים יפעלו שלל דוכני אוכל ופודטראקס בתשלום.

פרטים בנוגע להסדרי התנועה, הנגישות והסעות עירוניות – באתר העירוני או במוקד 108.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "לא כל יום חוגגת מדינה שלשת רבעי מאה, 75 שנות תקומה ובנייה, אותן נחגוג בהוד השרון עם מיטב האמניות והאמנים, ובשלל במות ואירועים. אם יש תובנה חשובה מהחודשים האחרונים היא עד כמה אהבת המולדת והארץ משותפת לקהילות הרבות בעיר, ביום העצמאות נחגוג אותה ביחד בשמחה ובתקווה לימים טובים וכפי שהקפדנו בשנים האחרונות ללא זיקוקים מזהמים הפוגעים באחינו ואחיותנו הפוסט טראומטיים, בסביבה ובכל החי והצומח ".

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות, עדי ברמוחה: "הוד השרון תחגוג את יום העצמאות ה- 75 בפארק 4 עונות עם מיטב זמרות וזמרי ישראל, להקות מקומיות ומגוון פעילויות לתושבות ולתושבים בכל הגילאים. אני מאחלת לכל קהילת הוד השרון יום עצמאות שמח"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן