זאב כותב: איך שגלגל מסתובב לו…

"למעלה הוא עלה, למטה היא נפלה ושוב להתחלה והלאה", כך כתב יענקל'ה רוטבליט בשירו המוכר שביצע בזמנו שמוליק קראוס, ואין כמו מילות השיר כדי לתאר את התנהלותם של חלק מחברי המועצה בישיבות המועצה האחרונות, ובמיוחד בישיבה האחרונה, בה נרשמו מספר "התקלויות" בין חבר המועצה עו"ד משה חנוכה ובין ראש העירייה אמיר כוכבי

חנוכה מקשה בקושיות הקשורות לסדר היום ונראה שכוכבי מאבד את סבלנותו, במיוחד עת ביקשו לדון בנושאים הקשורים למבני עירייה. כוכבי ביקש להפסיק את השידור כיוון שלדבריו הנושא עומד במשא ומתן ואילו חנוכה סינן לעברו: "אתה נלחמת על שקיפות לציבור, מה יש להסתיר?" כוכבי לא נשאר חייב והשיב: "אנחנו מבקשים להבהיר לציבור את מה שאתה והחברים שלך לא הבהרת לפני חמש וחצי שנים."
"תיקח את הדברים בחזרה, מי אלה החברים שלי?!" שאל חנוכה בזעם, "מי שיושב איתך עכשיו בקואליציה? שאבי? יגאל? כנרת?"

חילופי דברים שכאלה בין חברי אופוזיציה לראש עירייה אינם יוצאי דופן בפוליטיקה המקומית, אולם מי כול היה להעלות על דעתו שכך יתהפכו הדברים? רק לפני כחמש שנים היה זה כוכבי, מבולטי חברי האופוזיציה, שעשה לחי אדיב חיים קשים, בלשון המעטה. או האכיל אותו מרורים, למחמירים. חנוכה מצידו היה זה שיוצא להגנתו של ראש העירייה דאז ולא פעם נרשמו חילופי דברים בינו ובין כוכבי, בפוזיציה הפוכה כמובן.

בקדנציה הנוכחית הגדיל לעשות כוכבי כשהרכיב קואליציה חלומית, כזו שמותירה למעשה את חנוכה כמעט לבד במערכה, כשלצידו גוטרמן, בן מרדכי וגלבוע. אופוזיציה נוחה להתעלם ממנה? ימים יגידו. מה שבטוח, בינתיים רמות השיח לא עלו בהרבה מאלה עליהן הלינו חברי המועצה בקדנציה הקודמת. 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן