התקנת מערכת vrf

מערכות VRF נחשבות כיום למערכות המיזוג הטובות ביותר מסוגן בעולם המיזוג הבינלאומי וזאת לנוכח טכנולוגיית ה-VRF שלמעשה מאפשרת לכם ליהנות משליטה מלאה ונפרדת על כל אחת מיחידות האידוי של המערכת המותקנות בחדרים השונים בשטח המבנה

כאשר כלל יחידות האידוי מתחברות ליחידות עיבוי מרכזית אחת הממוקמת מחוץ למבנה. בנוסף, מערכת vrf זוכה לפופולאריות הולכת וגדלה לנוכח היתרונות המרכזיים המאפיינים אותה, וביניהם:

  • חיסכון מצטבר של עד 50% בצריכת החשמל
  • מערכת מיזוג עם פעולה שקטה וחרישית במיוחד
  • מערכת מיזוג אמינה עם מינימום של תקלות לאורך שנים
  • מערכת מיזוג פונקציונאלית גם לתנאי מזג אוויר קיצוניים
  • מערכת מיזוג חכמה המגיעה עם לוח פיקוד מרכזי ופונקציה להתממשקות למערכות בית חכם

מה חשוב לדעת על התקנת מערכת vrf?

התקנה של מערכת vrf חייבת להיעשות תחת פיקוח מקצועי של יצרנית המערכת, כאשר הפעלת המערכת בפעם הראשונה מתאפשרת רק לאחר קבלת אישור מטעם חברת הייצור של המערכת וזאת במסגרת ביקור של נציג מטעמה בשטח הנכס בו בוצעה ההתקנה. ללא הינתן אישור על ההתקנה מצד חברת הייצור, לא תוכלו לעשות שימוש באחריות המוענקת לכם על המערכת מטעם חברת הייצור ו/או המשווק.

לפיכך, כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברת התקנות מזגנים לצורך התקנת vrf, חשוב לוודא שמדובר בחברת התקנות מנוסה ומקצועית המתמחה בביצוע הליכי התקנה של מערכות VRF בהתאם להוראות היצרן ובהתאמה מלאה לכל צרכי המיזוג הנחוצים לכם.

התקנת מערכת vrf היא פעולה מקצועית המיושמת במספר שלבים שונים הכוללים בין היתר:

  • ביקור מקדים של המתקין המקצועי בשטח הכנס למטרות גיבוש תכנית התקנה על פי סוג וגודל הנכס
  • התקנת יחידות האידוי בהתאם למספר החדרים אותם תהיו מעוניינים למזג
  • התקנה של יחידות העיבוי המרכזית
  • התקנת צנרת
  • חיווט כבלי תקשורת
  • התקנה של לוח הפיקוד השולט על כל המערכת
  • הפעלת המערכת לצרכי בדיקה מקדימה של טכנאי מזגנים

ובשלב הסופי: ביקור נציג מטעם חברות הייצור של המערכת.

בחירת חברת התקנות – כיצד?

על מנת להבטיח לעצמכם התקנה תקנית של רכיבי המערכת, קיימת חשיבות רבה לזהות חברת ההתקנות אשר תבצע עבורכם את עבודות ההתקנה. לצורך כך, חשוב להתייחס למספר פרמטרים מרכזיים כגון: הניסיון המקצועי העומד לרשות החברה בתחום התקנת מערכות מיזוג בכלל והתקנת מערכות מסוג VRF בפרט, היקף שירותי ההתקנה המוצעים לכם למטרות התקנת מערכת vrf, וכמובן, סוג והיקף האחריות המוענקת לכם בסיום עבודות ההתקנה. בכל אותם מקרים בהם חברת ההתקנות אינה מעניקה לכם תעודת אחריות על ההתקנה – אנו ממליצים לכם להימנע מלשכור את שירותיה מלכתחילה.

חברת א.נ.י מיזוג אוויר מציגה: המומחים להתקנת מערכות VRF בפריסה ארצית!

אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, עוסקים ומתמחים בהליכי התקנה של כל סוגי מערכות האוויר כבר למעלה מ-25 שנה. לרשותנו, צוותי התקנה מנוסים, מוסמכים ומיומנים בפריסה ארצית, כאשר כל אחד מהצוותים מנוהל על ידי טכנאי מזגנים בעל ניסיון רב שנים בענף המיזוג.

אחת מהתמחויות המקצועיות שלנו בענף המיזוג היא התקנת מערכת vrf לבתים פרטיים, דירות מגורים, משרדים וחללים מסחריים ותעשייתיים בכל גודל. עבודות ההתקנה המקצועיות שלנו מיושמות בהתאמה מלאה להוראות יצרן המערכת ובהתאמה מלאה לצרכי הלקוח וגודל הנכס המיועד. במסגרת שירותי ההתקנה המוצעים על ידינו למטרות התקנת מערכת vrf  אנו מאפשרים לקהל הלקוחות שלנו ליהנות מתעודת אחריות מלאה על ההתקנה לתקופה מרבית של עד 5 שנים מיום ההתקנה.

בנוסף, אנו מאפשרים לקהל הלקוחות שלנו ליהנות משירותי טכנאי מזגנים לצורך תחזוקת מערכות מיזוג ביתיות ומסחריות ולצורך תפעול תקלות והחלפת רכיבי בלאי במידת הצורך. שירותי התקנת מערכת vrf באמצעותנו, תאפשר גם לכם ליהנות מהליך התקנה מקצועי המיושם בהתאם לכל דרישות היצרן ודרישות התקן והבטיחות, כאשר עם סיום הליך ההתקנה, אנו דואגים לבדיקת המערכת באמצעות טכנאי מזגנים מטעמנו ובמסגרת ביקור פיזי של נציג מטעם חברת הייצור.

אם גם אתם נדרשים להתקנת מזגן vrf או מערכת vrf בצפון או בדרום, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם מועד להגעת נציג מטעמנו לצרכי ביקור מקדים בנכס. לרשותנו, צוותי התקנה מנוסים בכל רחבי הארץ!

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן