הרעלה בגן הילדים

גננת מגן ילדים בעיר הוד השרון, נחקרה במשטרה בחשד שהשאירה חומר ניקוי – אקונומיקה בבקבוקים של הפעוטות. הפעוטות הובהלו לטיפול רפואי במרכז הרפואי – מאיר בכפר סבא.

בית חולים מאיר
בית חולים מאיר
עובדת בגן ילדים חשודה שהשאירה אקונומיקה בבקבוקים של פעוטות. העובדת  נחקרה במשטרה בחשד שהשאירה חומר ניקוי – אקונומיקה בבקבוקים של הפעוטות. הפעוטות הובהלו לטיפול רפואי במרכז הרפואי – מאיר בכפר סבא.
מעיריית הוד השרון נמסר: המקרה התרחש במהלך שגרת יום פעילות של מעון הגפן בהוד השרון, מעון יום שיקומי, המופעל מטעם משרד הרווחה על ידי עמותת צ'יימס, שני פעוטות חשו לא בטוב ופונו למיון, ככל הנראה בשל חשיפה לחומר לשטיפת כלים. מצבם של הפעוטות קל והם נמצאים עם הוריהם.
המשטרה פתחה בחקירת האירוע אגף הרווחה של עיריית הוד השרון מלווה את המשפחות.
 
ממרכז רפואי מאיר נמסר: שני פעוטות כבני שנתיים וחצי הגיעו למחלקה לרפואה דחופה ילדים במרכז הרפואי מאיר, עם חשד לשתיית משקה שהיה מהול באקונומיקה.
ד"ר דניה טקגי, רופאה בכירה במלר"ד הילדים מעדכנת: "הפעוטות הגיעו לכאן לסדרה של בדיקות. לאור מצבם הטוב לא היה צורך לאשפזם אך בשל הסכנה של שתיית חומר ניקוי הוחלט להשאירם להשגחה".
עדי פרילינג-אנקורי יו"ר הועדה לקידום מעמד הילד: ״מדובר ברשלנות חמורה, מקרה מדאיג מאוד שמוכיח שוב כמה חשוב לפקח בצורה יומיומית על מעונות היום! אני מצפה כי כל גורמי המשטרה והפיקוח יחקרו לעומק את האירוע ומתפללת לבריאותם של הפעוטות. אגף הרווחה בעירייה ייתן מענה וילווה את המשפחות״.
מצטרפים לגדעון סער
עדי פרלינג אנקורי יצאה לדרך עצמאית

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן