הנציג הראשון להוד השרון באולימפיאדה

השחין גל כהן גרומי, בן ה- 19, יהיה הנציג של הוד השרון באולימפיאדת טוקיו, גל התארח בלשכת ראש העירייה, לרגל השגת הקריטריון האולימפי במשחה ל- 100 מטר פרפר ו- 200 מטר, מעורב ולקראת יציאתו למשחקים האולימפיים

גל, שחיין "הפועל עירוני הוד השרון", קבע תוצאה של 51:93, במשחה 100 מטר פרפר, שלוש מאיות מהר יותר מהמינימום האולימפי ושיפור של 12 מאיות השנייה בשיאו האישי.

בפגישה סקר גל את הדרך הארוכה שעשה מילדות ועד להשגת הקריטריון האולימפי ודיבר על היעדים באולימפיאדה הקרובה ובאלו שיגיעו לאחר מכן. 

במפגש השתתפו גם אביו של גל, רובי גרומי, חבר המועצה מחזיק תיק הספורט, ארנון אברמוב, חבר המועצה נדב דואני, יצחק בן דור מנהל רשות הספורט יו״ר מרכז הפועל יורם אורנשטיין ויו״ר עמותת השחיה רביד סימון ביחד עם המנהל המקצועי זהר גלילי. 

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "ההישג של גל הוא שלו, של מאמניו ושל משפחתו אבל הגאווה וההתרגשות היא של כולנו. פגשנו נער חכם, צנוע, ששואף להצטיינות בכל אשר עושה ויודע לעבוד קשה, כדי להגיע להישגים יוצאי דופן ואין לי ספק שהוא ימשיך לאתגר את הגבולות של עצמו. 

ההשתתפות של גל באולימפיאדה היא מקור להשראה לכולנו ואני בטוח שנראה צמיחה בהתעניינות בספורט מקצועי בכלל ובשחייה בפרט כתוצאה מהשגיו. בהצלחה גל!".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן