המורה רובי

תלמידות ותלמידי תיכון רמון השתתפו בשיעור אזרחות בזום עם נשיא המדינה ראובן ריבלין 

תלמידות ותלמידי כיתות המחוננים בשכבות י' ו-יא בבית הספר רמון, השתתפו היום בשיעור זום מיוחד שערך נשיא המדינה ראובן ריבלין עם תלמידות ותלמידים מבתי ספר שונים ברחבי הארץ. 

השיעור נערך ביוזמת המכון הישראלי לדמוקרטיה שהציג במסגרתו את מדד הדמוקרטיה השנתי ל-2020. המדד הוצג לנשיא ריבלין על ידי נשיא המכון ותושב הוד השרון יוחנן פלסנר ופרופ' תמר הרמן שמשמשת כעמיתה בכירה במכון. לאחר מכן התקיימה שיחה בין הנשיא ריבלין לפלסנר ופרופ' הרמן על מצבה של הדמוקרטיה הישראלית, על הדרכים לחיזוק הסולידריות בחברה הישראלית על רקע המשבר הפוליטי-חברתי-כלכלי-בריאותי; על חשיבות שמירת הערכים והמוסדות הדמוקרטיים גם בזמני מתח ומחלוקת, ועל היכולת לנהל שיח בנושאים מורכבים עם בעלי דעות שונות.

חנה דלמדיגו, מנהלת בית הספר רמון: "כאשר יותר ויותר אנשים בעולם מבקשים לפגוע בדמוקרטיה וכשמראות בלתי נתפסים דוגמת הפריצה לבניין הקפיטול הופכים למציאות, יש חשיבות רבה יותר מתמיד בחינוך לדמוקרטיה, ולהבנת חשיבותו של המשטר הדמוקרטי לחופש הבחירה של כל אחת ואחד מאיתנו. אני מודה לנשיא ראובן ריבלין ולצוות המכון הישראלי לדמוקרטיה, על הזכות לקחת חלק בשיעור החשוב הזה ולעסוק בכך שהמשטר הדמוקרטי איננו רק שיטה פוליטית, כי אם הבסיס הערכי לחיים שלנו כאן, לכבוד ההדדי ולשמירת הזכות של כל אחת ואחד לחופש ביטוי ודעה, גם אם היא איננה דעת הרוב".

חדשות שוטפות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן