הוד השרון חוגגת

אלפי תושבות ותושבים הגיעו היום לצפות בעדלאידע המרהיבה והססגונית, שחזרה לצעוד בדרך רמתיים בהוד השרון אחרי שנתיים של ריחוק חברתי.

פורים ברחובות אחרי שנתיים של ריחוק ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי וחברת המועצה עדי ברמוחה בעדלאידע צילום דוברות העירייה

אלפי תושבי הוד השרון השתתפו בחגיגות פורים בעיר ששיאן היה העדלאידע שצעדה בדרך רמתיים.

קהל ששהטף את הרחוב נהנה ממיצגים המרהיבים – לולייני קרקס, ליצנים, עמדות איפור פנים, הפעלות בני הנוער, מוזיקה והופעה של הזמר אליעד, שהרים את האלפים לפסגות של שמחה.
בשל ההגעה של אלפים רבים נעצרה כניסת קהל לאירוע לזמן קצר, ונמשכה לאחר הערכת מצב משטרתית. דרך רמתיים שכמו כל רחובות המסחר המרכזיים עברה שנתיים מאתגרות, חגגה את פורים בענק.
מייד לאחר האירוע השיבו צוותי הניקיון של העיריה את הסדר ודרך רמתיים נפתחה שוב לתנועה

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "שמחנו לחזור לאירוע המוני, נגיש, מרגש ומשמח שהפגיש תושבות ותושבים בלב העיר אחרי שנתיים לא קלות. התרבות והקהילה הן הלב של העיר והלב הזה עלה על גדותיו מרוב התרגשות ושמחה. תודה לכל מי שהשתתפו ולכל אגפי העירייה על העבודה המאומצת לפני, במהלך ואחרי האירוע".

יו״ר ועדת תרבות חברת המועצה עדי ברמוחה: ״שנתיים אחרי שסגרו אותנו בשל מגפת הקורונה, אנו שמחים שתושבות ותושבי הוד השרון הצביעו ברגליים והגיעו לחגיגות, ליהנות ולשמוח.
תודה לחברת ״אלומה״, וכל אגפי ומחלקות העירייה אשר נרתמו, כדי לתת את כל המענה הנדרש לקיום הקרנבל. תודה לקהילה הנהדרת של הוד השרון. חג פורים שמח".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן