הוד השרון דורגה במקום השביעי במדד הגאווה ברשויות המקומיות

מדד הגאווה ברשויות המקומיות של האגודה למען הלהט"ב בישראל, מתפרסם בפתח חודש הגאווה ובודק באופן מקיף את יחסן של ערים ורשויות מקומיות ברחבי הארץ לקהילת הלהט"ב וכיצד הן תמכו וקידמו את צרכי הקהילה במרחב העירוני בשנה החולפת.

מנתוני המדד עולה, כי עיריית הוד השרון, מדורגת במקום השביעי (עלייה של חמישה מקומות), ונמצאת במקומות הראשונים בתחומי הנראות במרחב הציבורי והתרבות. 

בהוד השרון קיימת קבוצה של ארגון הנוער הגאה איגי בתמיכה מלאה של העירייה. כמו כן, העירייה מקיימת הכשרות לצוותי החינוך בנושא נוער להט"ב. עיריית הוד השרון מעסיקה עובדת סוציאלית האחראית על נושא הלהט"ב בשירותי הרווחה, ומקיימת הכשרות בנושא להט"ב לצוותי הרווחה.  טופסי העירייה הותאמו למשפחות גאות.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "עיר היא לא אוסף אנשים אלא קהילות על קהילות החיות זו לצד זו ואנו פועלים כל העת כדי לכבד את השונות ואת הזכות של כל אחת ואחד מאיתנו לשירותים עירוניים ולנראות במרחב הציבורי. כבוד הדדי והכלת השוני הם שעומדים בבסיס החיים שלנו כאן והם אלה בזכותם הגענו בתוך שנתיים למקום הגבוה במדד הגאווה, מקום אשר אני מאמין שמבטא גם את יחסה של העיר לכל שאר קהילותיה ונמשיך לפעול כדי לשפר". 

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות עדי ברמוחה: "אנחנו גאות.ים בכך שסובלנות ושוויון הם ערך יסוד בהוד השרון. שוויון מגדרי קהילתי אשר משמעותו שוויון רחב בחלוקת משאבים וביצירת מרחב ציבורי אשר מכבד את כולן.ם. 

אנחנו פועלות.ים כל השנה על מנת לחזק את המודעות במרחב העירוני לצרכי הקהילה הלהט"בית על כל גווניה ושמחות.ים על ההכרה שבאה לידיי ביטוי במדד הגאווה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן